تیم سوهان محمد سیما علیرغم ارائه یک بازی قابل‌قبول و تهاجمی ۲ بر ۱ مغلوب میهمان سخت‌کوش خود حفاری اهواز شد.
کد خبر: ۷۰۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳ 07 January 2019

به گزارش تابناک قم، هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با بازی تیم‌های سوهان محمد سیما و حفاری اهواز در ورزشگاه دوهزارنفری شهید حیدریان دنبال شد.

در این دیدار تیم سوهان محمد سیما از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرده و موقعیت‌های بشماری بر روی دروازه حفاری ایجاد کرد اما با ایستادگی و مقاومت جانانه دروازه‌بان حفاری فقط یک‌بار توسط هاشم فرج‌الله در دقایق پایانی نیمه نخست موفق به گلزنی شد.

در این دیدار مهیج و دلپذیر علی‌رضا وفایی مهاجم جوان سوهان محمد سیما بارها موقعیت‌های طلایی گلزنی را با درخشش دروازه‌بان حفاری اهواز از دست داد.

شهاب طالبی بازیکن خوش آتیه حفاری در این دیدار هر دو گل نماینده اهواز را به ثمر رساند، حفاری اهواز بازی رفت را نیز با نتیجه پرگل 7 بر 2 به سود خود به پایان برده بود.

همچنین در دیگر بازی مهم و تأثیرگذار در جایگاه سوهان محمد سیما نیز تیم فرش آرا مشهد با پیروزی خفیف یک‌بر صفر از صد آذرخش بندرعباس گذشت تا وضعیت سوهان محمد سیما برای قرارگیری در بین سه تیم برتر لیگ برتر سخت‌تر از گذشته شود.

تا پایان هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتسال کشور تیم گیتی پسند اصفهان با 61 امتیاز صدرنشین بوده و تیم مس سونگون با کسب 54 امتیاز در جایگاه دوم قرارگرفته است، تیم‌های فرش آرا مشهد و حفاری اهواز نیز با 41 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده‌های سوم و چهارم قرارگرفته‌اند.

جایگاه سوهان محمد سیما با این شکست در جدول تغییر نکرد اما فرصت صعود مجدد به رتبه سوم از دست رفت، نماینده فوتسال قم با کسب 38 امتیاز از بیست‌وچهار بازی گذشته خود بر جایگاه پنجم جدول تکیه زده است.

در هفته بیست و پنجم تیم سوهان محمد سیما در البرز میهمان تیم مقاومت است و حفاری در اهواز به مصاف تیم قعرنشین شهرداری ساوه می‌رود، در دیگر بازی تأثیرگذار برای سوهان محمد سیما نیز تیم رده سومی فرش آرا مشهد در تبریز در برابر تیم قدرتمند و مدعی مس سونگون صف آرایی می کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار