رئیس هیات هاکی قم گفت: با وجود سابقه کم استان در این رشته ورزشی، هاکی قم در رده پایه جزء برترین های کشور تبدیل شده است.
کد خبر: ۷۰۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ 07 January 2019

به گزارش تابناک قم، جعفر جعفری مجد با بیان اینکه رشته هاکی در قم از جمله رشته های جوان است افزود: هیات هاکی استان به ویژه در مقطع پایه خود را به عنوان یک قدرت در هاکی معرفی کرده است به گونه ای که در سه سال گذشته، در بخش مسابقات رده سنی مدارس همواره جزو سه تیم برتر کشور بوده است.

وی گفت: درحالی برخی استانها در رشته هاکی دارای ورزشکاران پیشکسوت هستند ولی میانگین سنی ورزشکاران در این استان کمتر از 30 سال است و این استان بالاتر از 30 سال بازیکن هاکی ندارد.

وی ، آینده این ورزش در قم را خوب دانست و ادامه داد: به دلیل پشتوانه سازی مناسب در هاکی انتظار داریم تا 2 سال آینده هاکی دراین استان به یکی از قدرت های مهم در لیگ برتر کشور تبدیل شود.

جعفری مجد با بیان اینکه با وجود کمبود شدید امکانات و تجهیزات مورد نیاز این ورزش، 10 تیم آماده اعزام به مسابقات کشوری در رده های مختلف آقایان و بانوان در این استان وجود دارد اظهار داشت: در هشت ماه گذشته در تمام رده های مینی هاکی، هاکی 2، هاکی 3، نوجوانان، زیر 23 سال، امیدها و لیگ برتر بزرگسالان تیم های هاکی قم به مسابقات مختلف اعزام شده است.

وی ادامه داد: کسب 2 مقام دومی و یک مقام سومی مسابقات سنی رده مدارس پسران و کسب مقام دومی مسابقات نوجوانان پسران از جمله افتخارات این هیات ورزشی در سه ماه گذشته است که نشان از آینده خوب این رشته است.

وی کسب دو سهمیه لیگ برتر هاکی بزرگسالان آقایان و بانوان را از دیگر اتفاقات بزرگ هاکی در سال جاری دانست و اظهار داشت: تیم بانوان هاکی قم پس از 17 سال برای نخستین بار در لیگ برتر هاکی کشور حضور دارد که تاکنون عملکرد قابل قبولی در این لیگ داشته اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار