تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بر پایبندی و توجه به اصول عقلانی و دینی در گزینش و استخدام افراد متقاضی در قم تأکید کرد.
کد خبر: ۷۰۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۷ 08 January 2019

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار اعضای هسته گزینش قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: هسته گزینش نسبت به مسئله نفوذ در امر استخدام حساس باشد.

وی افزود: اصل مسئله تحقیق و نظارت در استخدام و گزینش افراد از قاعده بزرگ‌تری چون صیانت از نظام و جامعه دفاع کرده و از این منظر مسئله‌ای پذیرفتنی و قابل قبولی است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به لازمه حساسیت در مسئله گزینش و استخدام عنوان کرد: هسته گزینش استان باید در رابطه با الگوی ارتباط و تعامل اجتماعی آموزش‌های لازم را به افراد بدهد، مسئله نفوذ مقوله‌ای مهم است، فرد نفوذ ممکن است در قالب کارمندی دریکی از ادارات دولتی به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

امام‌جمعه قم اضافه کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی جریان نفوذ همواره با ساز جدایی دین از سیاست در راستای براندازی و طراحی جنگ‌های ترکیبی در کشور حرکت کرده است، هسته گزینش استان باید برای سلامت نظام اسلامی حساسیت‌های لازم را به کار ببندد.

سعیدی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم تأکید کرد: هسته گزینش استان باید اصول عقلانی و دینی را در مسئله گزینش مورد اهتمام قرار بدهد چراکه جریان نفوذ برای رسیدن به خواسته‌های خود از هر روش و رخنه‌ای استفاده می‌کند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: جریان گزینش باید بر مبنای شریعت مقدس و تعالیم دینی به تأیید یا رد افراد بپردازد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار