بخشدار بخش مرکزی قم با اشاره به برگزاری دومین کنگره بزرگداشت شهید فهمیده و ۳۰۰ شهید بخش مرکزی قم گفت: این کنگره ۳۰ دی‌ماه سال جاری در شهر قنوات برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۴ 08 January 2019

به گزارش تابناک قم، سید داود حاج حسینی در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی که در بیت معظم له برگزار شد اظهار داشت: دشمن در مورد غیرواقعی جلوه دادن اسطوره‌هایی همچون شهید فهمیده در فضای مجازی برنامه‌ریزی کرده است.

وی با اشاره به جنگ روانی دشمن افزود: هجمه‌های دشمن علیه کشورمان به سرعت در رسانه‌های بیگانه و فضای مجازی در حال گسترش است و دشمن سعی در از بین بردن و غیرواقعی جلوه دادن اسطورهایی نظیر شهید فهمیده دارد.

بخشدار بخش مرکزی قم با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید فهمیده گفت: امام خمینی(ره) فرمود رهبر ما همان طفل 12 ساله‌ای است که نارنجک به کمر می‌بندد و به زیر تانک می‌رود.

حاج حسینی با اشاره به برگزاری دومین کنگره بزرگداشت شهید فهمیده و 300 شهید بخش مرکزی قم بیان کرد: این کنگره 30 دی ماه سال جاری در شهرقنوات برگزار می‌شود و سومین مرحله آن در شهر قمرود ادامه پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: زادگاه شهید فهمیده روستای سراجه قم است و پدر این شهید بزرگوار حاج تقی فهمیده هنوز به این روستا رفت و آمد می‌کند اما مردم به اشتباه شهر کرج را زادگاه این شهید بزرگوار می‌دانند.

بخشدار بخش مرکزی قم از برگزاری دومین مرحله از سلسله کنگره‌هایی با عنوان شهید فهمیده و 300 شهید بخش مرکزی قم خبر داد و خاطرنشان کرد: نخستین دوره از این کنگره در روستای سراجه که زادگاه این شهید بزرگوار است با حضور 3 هزار نفر که بیشتر آنان جوانان بودند برگزار شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار