مدیرکل آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: هزار و 400 واحد آموزشی در استان قم داریم و ائمه جماعت برای اقامه نماز در این واحدهای آموزشی حضور پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۷۰۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴ 08 January 2019

به گزارش تابناک قم، حمید رضا شیخ الاسلام ظهر امروز در جلسه شورای اقامه نماز استان قم در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به شعار آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: شعار این اداره کل در مقاطع مختلف تحصیلی، نماز، قرآن و احترام به والدین است و در این راستا جلسات آموزشی برای مدیران و معلمان در قم برگزار شد.

وی ادامه داد: هزار و 400 واحد آموزشی در استان قم داریم و ائمه جماعت برای اقامه نماز در این واحدهای آموزشی حضور پیدا می‌کنند، اما در برخی از مناسبت‌ها همچون دهه نخست محرم این ائمه جماعت برای تبلیغ به نقاط دیگر کشور می‌روند که این مساله یک چالش برای بحث اقامه نماز در مدارس قم محسوب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افزود: باید دانش آموزان را به سمت باور به نماز و سپس عادت به نماز سوق بدهیم، شعار انی احب الصلوه را در مدارس قم پیگیری می‌کنیم.

شیخ الاسلام عملیاتی شدن برنامه‌های شورای اقامه نماز استان قم را ضروری دانست و تصریح کرد: باید دستگاه‌های مختلف از جمله صدا و سیما و شهرداری قم به اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص برنامه‌ها با موضوع نماز کمک کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار