نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم با حاشیه ها و جلوه هایی از جمله امضای طومار حمایت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی همراه بود.
کد خبر: ۷۰۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶ 12 January 2019

به گزارش تابناک قم، نماز عبادی و سیاسی جمعه شهر مقدس قم به امامت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری و با حضور بهرام سرمست استاندار جدید قم و جمعی از شخصیت های سیاسی و حوزوی، مدیران اجرایی و اقشار مختلف مردم در مصلای این شهر برگزار شد.

* امام جمعه موقت قم در خطبه های خود، فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم به مناسبت 19 دی و توطئه دشمنان برای قرار دادن مردم در برابر نظام اسلامی را مورد توجه قرار داد و بر ضرورت توجه ویژه مسئولان کشور به نیازها و دغدغه های مردم تأکید کرد.

* حجت الاسلام رضا عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نیز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، با اشاره به جایگاه علمی، سیاسی و معنوی شهر مقدس قم گفت: دشمنان هیچگاه دست از شهر قم که محور مبارزه و مجاهدت است برنمی دارند و در این مسیر از هیچ ابزاری فروگذار نمی کنند.

* همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در حاشیه برگزاری نماز جمعه، میز خدمت برپا کرده بود و مدیرکل، معاونین و کارشناسان این اداره کل پاسخگوی درخواست ها و پرسش های مؤمنان نمازگزار در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری بودند.

* سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پیش از خطبه های نماز جمعه، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این اداره کل در حوزه قرآن کریم، هنر را رساترین ابزار برای تبلیغ آموزه های دینی دانست و گفت: امروز باید از این ظرفیت عظیم، در راستای تحقق اهداف اسلامی و انقلابی بهره مند شویم.

* نمازگزاران جمعه شهر مقدس قم نیز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، طومار حمایت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم این شهر در نوزدهم دی ماه را که توسط 70 نهاد حوزوی و فرهنگی تهیه شده بود، امضا کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار