مدیرعامل سازمان فرهنگی،‌ هنری،‌ ورزشی شهرداری قم خبر داد:
با توجه به طراحی جایزه‌ای توسط سازمان فناوری اطلاعات و سازمان فرهنگی،‌ هنری،‌ ورزشی شهرداری قم، مقرر شد این جایزهٔ مشترک در سه بخش ایده پردازی، فرهنگ شهروندی و شهر هوشمند، با ارزیابی کارشناسان هردو سازمان در شاخص‌ها و مؤلفه‌های مختلف که مرتبط با فعالیت‌های شهرداری است، به استارت آپ‌های برتر، تعلق گیرد.
کد خبر: ۷۰۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳ 13 January 2019

ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی،‌ هنری،‌ ورزشی شهرداری قم در گفت‌وگو با تابناک قم اظهار داشت: در پی برگزاری نمایشگاه الکامپ و حضور استارت آپ‌های مختلف در این نمایشگاه در عرصه‌های مختلفی از قبیل ایده پردازی، فضای شهری، فروشگاه‌های آنلاین و مجموعه فعالیت‌های جدید در بستر وب، خدماتی ارائه شد که مجموعه شهرداری به این فکر افتاد تا از ظرفیت مجموعه نمایشگاه الکامپ برای فضای کاری شهری استفاده کند.

وی با اشاره به طراحی جایزه‌ای توسط سازمان فناوری اطلاعات و سازمان فرهنگی،‌ هنری،‌ ورزشی شهرداری قم، گفت: مقرر شد این جایزهٔ مشترک در سه بخش ایده پردازی، فرهنگ شهروندی و شهر هوشمند، با ارزیابی کارشناسان هردو سازمان در شاخص‌ها و مؤلفه‌های مختلف که مرتبط با فعالیت‌های شهرداری است، به استارت آپ‌های برتر، تعلق گیرد.

مقیمی تصریح کرد: جلسه داوری این جایزه با حضور کارشناسان اداره کل فناوری اطلاعات استان، نظام صنفی رایانه، سازمان فناوری اطلاعات شهرداری و سازمان فرهنگی هنری شهرداری و دیگر فعالان این حوزه که متولی برگزاری نمایشگاه الکامپ بودند، برگزار شد که در بررسی‌های انجام‌شده، مجموعاً پنج گزینه در حوزهٔ تجاری شایسته تقدیر ویژه شدند.

وی با این توضیح که افراد برتر در عرصه‌های جدی اقتصادی و استارت آپ و فضای بستر نت که سال‌هاست در حال کارآفرینی و فعالیت موفق هستند، شایسته تقدیر شناخته شدند، خاطرنشان کرد: در مراسمی که به‌زودی برگزار می‌شود، از نفرات برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار