عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: بودجه شهرداری قم در سال 97 با اصلاح و متمم به عدد دو هزار و 15 میلیارد تومان رسیده است.
کد خبر: ۷۰۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۶ 15 January 2019

به گزارش تابناک قم، مجید اخوان در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به کمک شهرداری قم به کتابخانه‌ها اظهار کرد: نیم درصد سهم کتابخانه‌ها از حساب شهرداری قم توسط سازمان شهرداری‌ها دریافت شده است، سال گذشته حدود چهار میلیارد تومان از این اعتبار به نهاد کتابخانه‌ها پرداخت و هزینه‌های جاری این نهاد از این بخش تامین شد.

وی ادامه داد: بودجه شهرداری قم در سال 97 با اصلاح و متمم به عدد دو هزار و 15 میلیارد تومان رسیده است و این عدد شامل اعتبارات جاری و عمرانی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: هزار و 460 میلیارد تومان از اعتبارات بودجه شهرداری قم پس از ارائه اصلاحیه و متمم، مربوط به بخش عمرانی است، پیش از این مصوبه اصلاحیه و متمم، کل بودجه شهرداری قم هزار و 853 میلیارد تومان بود.

نظام مند شدن تبلیغات بدنه خودروها در شهر قم

سید مجتبی سبحانی عضو شورای اسلامی شهر قم در ادامه این جلسه با اشاره به عوارض تابلوهای تبلیغاتی در شهر قم اظهار کرد: کمترین عوارض برای این تابلوها مربوط به محصولات تولید شهر قم و بیشترین عوارض تابلوهای تبلیغاتی برای کالاهای خارجی است تا از محصولات استان قم و محصولات ایرانی در شهر قم حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سازمان زیباسازی شهرداری قم تبلیغات مربوط به بدنه خودروها را نظام مند کرده است و تعرفه مربوط به این تبلیغات براساس مساحت سطوح تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار