مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر:
مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: برنامه 5 ساله در زمینه بافت فرسوده در حال تهیه است تا در سازمان در حوزه بهسازی و نوسازی براساس آن اقدام شود.
کد خبر: ۷۰۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 15 January 2019

به گزارش تابناک قم، علیرضا خاکی با بیان اینکه اولویت سازمان نوسازی اطراف حرم مطهر تا پایان سال 97 بر بهسازی و تکمیل محورهای فرهنگی تاریخی شهر است، اظهار کرد: در سال 98 تاکید بر این است که برنامه ریزی برای بافت فرسوده صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه 5 ساله در زمینه بافت فرسوده در حال تهیه است تا بر اساس آن اقدام شود، تصریح کرد: پروژه هایی که تاکنون توسط سازمان انجام شده همه در راستای استفاده از ظرفیت زائرین برای احیای بافت بوده تا در قالب محور فرهنگی به این هدف دست پیدا کنیم و نگاه به قم و زیارت را تکمیل کنیم.

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) با تاکید بر اینکه جاذبه های فرهنگی و تاریخی زیادی در شهر قم داریم که شهروندان و زائرین از آن اطلاع ندارند، خاطرنشان کرد: تاکنون وارد محورهای محله ای نشده بودیم و در پروژه‌هایی که در یکسال اخیر اجرا کردیم مستقیما با مردم ارتباط داشتیم و مردم همکاری بسیار خوبی داشتند خصوصا در تجربه های اول مشکلات زیادی داشتیم ولی در نهایتا بدون اختلال روند تکمیل پروژه پیش رفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار