معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت از برگزاری اجلاسیه ملی مهدویت و انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال جاری در قم خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹ 15 January 2019

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا نصوری در دیدار جمعی از مسئولان اجرایی همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی با آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم، اظهار داشت: با پدیده انقلاب نام حضرت ولی‌عصر(عج) در دنیا تجلی بیشتری یافت.

وی با بیان دلایل تجلی بیشتر نام امام عصر(عج) با وقوع انقلاب اسلامی ابراز کرد: همه ما معتقدیم که انقلاب از وجود این امام عظیم‌الشأن است و با وقوع انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل انسان‌ها به سمت رشد و تعالی بیشتر سوق داده شدند.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت از برگزاری اجلاسیه ملی مهدویت و انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال جاری در قم خبر داد و گفت: این اجلاسیه یازدهم بهمن‌ماه در آستانه چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

نصوری بیان کرد: مقالات متعددی در زمینه تأثیرگذاری َآموزه مهدویت بر انقلاب در دست تدوین است همچنین رسالاتی که انقلاب اسلامی در زمینه مهدویت دارد را در این اجلاسیه موردتوجه قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به محورهای اجلاسیه عنوان کرد: تأثیرپذیری انقلاب اسلامی از آموزه مهدویت، رسالت انقلاب اسلامی نسبت به مهدویت و رابطه انقلاب اسلامی با مهدویت در منظومه فکری اندیشمندان محورهای مهم این اجلاسیه هستند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار