امیر سرلشکر موسوی در پیامی از مردم شریف استان قم که در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم والده مکرمه ایشان در شهر شهیدپرور قم حضور یافتند، تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۰۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶ 15 January 2019

به گزارش تابناک قم، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در پیامی از مردم شریف استان قم که در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم والده مکرمه ایشان در شهر شهیدپرور قم حضور یافتند، تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف استان قم

آنجا که پای احساسات خالصانه و بی ریا پیش می‌آید، زبان نه فقط قاصر، بلکه ناتوان از قدردانی و تشکر است. اینجانب و خانواده و وابستگان، این روز‌ها عزادار از دست دادن مادری مومن، صبور و عاشورایی هستیم که جز خدا، این ضایعه را جبران نخواهد کرد، اما مردم خونگرم، صمیمی و بی ریای قم در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم، با حضور و ابراز محبت خود، قلب‌های بستگان، خانواده و این سرباز ملت را آرامش بخشیدند و ما را نسبت به خود مدیون‌تر کردند.

از بیوت مراجع تقلید، آیات عظام، استادان حوزه علمیه، حجج اسلام، دانشگاهیان، شخصیت‌های علمی و اجتماعی، نیرو‌های مسلح، خانواده محترم شهدا، جانبازان، پیشکسوتان دفاع مقدس، بسیجیان، اصناف و بازاریان، انجمن ها، کسبه و کارگران، ورزشکاران و همه آن‌هایی که با حضور و ابراز همدردی خود، موجب تسکین بازماندگان شدند، نهایت قدردانی و تشکر را دارم.

از درگاه خداوند بزرگ برای اسلام عزیز، انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و ملت سربلند ایران، آرزوی عزت روزافزون دارم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

گفتنی است: مادر امیر سرلشکر موسوی سه شنبه هفته گذشته ۱۸ دی در قم دار فانی وداع گفت و در گلزار علی ابن جعفر این شهر به خاک سپرده شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار