معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم مطرح کرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم گفت: با تغییر قیمت‌های خودسرانه در استان برخورد می‌شود، البته برخی از گرانی‌ها به دلیل گرانی مواد اولیه است.
کد خبر: ۷۰۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱ 15 January 2019

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به سهمیه میوه شب عید استان قم اظهار کرد: این سهمیه براساس بررسی مصرف سال‌های گذشته و وضعیت کنونی بازار و شرایط اقتصادی تعیین شده است، باید میوه شب عید در زمان مشخصی پخش شود تا امکان تنظیم بازار در این زمینه مهیا باشد.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های استان قم باید شخصا در جلسات کارگروه تنظیم بازار حضور داشته باشند و نباید نماینده بفرستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: تدبیر مقام معظم رهبری در تشکیل شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا تدبیر شایسته ای بود و ایشان اختیاراتی به این شورا دادند که آن اختیارت بسیاری از مشکلات را می‌تواند حل کند.

غضنفری با اشاره به تامین گوشت در شهر قم اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی پیگیری زیادی را در زمینه تامین گوشت گرم و گوشت مرغ در قم وجود داشت، البته باید اطلاع رسانی در این زمینه صورت بگیرد تا مردم بدانند مدیران به دنبال تامین نیازهای آن‌ها هستند.

وی ادامه داد: نیازمندی‌های استان قم در زمینه کالاهای اساسی همچون برنج و شکر وارد استان شده است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: با تغییر قیمت‌های خودسرانه در استان برخورد می‌شود، البته برخی از گرانی‌ها به دلیل گرانی مواد اولیه است و این موارد به مرکز گزارش می‌شود.

غضنفری با اشاره به وضعیت تورم در استان قم خاطرنشان کرد: تورم در این استان در حد قابل قبولی نسبت به تورم کشور است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار