آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: مساله بدحجابی یکی از فاجعه‌های بزرگی است که امروز در ایران به وجود آمده و متاسفانه در حال عادی شدن است؛ مع الاسف این مساله در قم نیز وجود داشته و در حال گسترش می‌باشد.
کد خبر: ۷۰۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 16 January 2019

 به گزارش تابناک قم به نقل از مرکز خبر حوزه، وی روز چهارشنبه دردرس خارج فقه در مسجد اعظم قم، افزود: بدحجابی حرکتی طاغوتی است و انقلاب به دنبال رفع مباحث طاغوتی بوده است و نباید شاهد گسترش آن در جامعه باشیم.

وی اظهار داشت: دراین راستا دشمن تلاش می‌کند که هویت دینی و مذهبی قم را متزلزل نماید و وظیفه ما منحصر در حضور درس نیست؛ بلکه باید در برابر این موضوع همت و فکر کرد.

آیت الله نوری همدانی در ادامه گفت: مردم باید مطالبه گر بوده، اجتماع را حفظ کرده و نظام را به وجود بیاورند؛ باید با عقل و هوش خود فضای اجتماع را اسلامی نموده و معروف‌ها حاکم و منکر‌ها متروک است.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از مسائل بسیار مهم اسلامی است، ابراز داشت: در ۱۰ جای قرآن از امر به معروف و در ۱۰ جا از نهی از منکر سخن به میان آمده است که نشان از اهمیت این موضوع می‌باشد.

وی یکی از منکرات جامعه را بدحجابی دانست و تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب چند روز گذشته فرمودند، برخی به دنبال آن هستند که هویت دینی را از قم سلب نمایند؛ چرا که قم آشیانه اهل بیت (ع) بوده و مرکز تعلیم، تعلم و تبلیغات اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
بسیار حرف به جایی زدن البته اگر گوش شنوایی پیدا بشه و حرف را که همه میزنن منتها چقدر به این حرف عمل شود این مهم است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار