شکستی دیگر در لیگ یک؛
نماینده فوتسال قم در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور نیز ناکام شد و اکنون همانند مسافری آماده سفر، مهیای وداع با لیگ دسته اول می‌شود.
کد خبر: ۷۰۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۸ 20 January 2019

به گزارش تابناک قم، تیم الماس شهر در فصلی دشوار و غم انگیز به دسته دوم سقوط کرد و بدین ترتیب فوتسال قم سال آینده در لیگ دسته اول کشور نماینده‌ای نخواهد داشت مگر این که تیم دلسوختگان اهل بیت قم در دسته دوم بتواند کاری مهم کرده و به دسته اول راه یابد.

الماس شهر در حالی که در فاصله ۲ هفته به پایان لیگ به دسته دوم سقوط کرده بود مسابقه ماقبل پایانی خود در لیگ را در زمین حریف ۵ بر ۳ به رسالت مازندران باخت و اکنون مهیای وداع با لیگ دسته اول می‌شود در حالی که یک بازی تشریفاتی خانگی پایان بخش بازی‌های این تیم خواهد بود.

در فرآیند سقوط الماس شهر به لیگ دسته دوم موارد زیادی دخیل بود اما به عنوان یک اصل کلی، سقوط یا ناکامی هر تیم در رسیدن به هدف از رأس هرم و مدیریت کار سرچشمه می‌گیرد و الماس شهر نیز در این زمینه نتوانست با مدیریت صحیح و اقدامات به موقع تعادل خود را حفظ کند و به نقطه‌ای رسید که پیش بینی آن دشوار نبود.

حضور در لیگ دسته اول فوتسال به معنای حضور حداقل ۸ بازی خانگی و ۸ بازی خارج از خانه و تأمین هزینه حضور در این بازی‌ها، پرداخت دستمزدی به بازیکنان و مربیان و پیش بینی هزینه‌های غیر مترقبه است و علاوه بر مسائل مالی، تصمیمات صحیح در مورد کادر فنی، نحوه رفتار با بازیکنان، ارتباط با رسانه‌ها، مسئولان و هواداران پازل موفقیت یا ناکامی یک تیم را کامل می‌کند.

الماس شهر در فصلی که همه چیز برای این تیم تاریک و ناامید کننده پیش رفت با تغییرات پی در پی در کادر فنی، مشکلات حاشیه‌ای و فشارهای مالی بر این تیم نتوانست محبوبیتی برای خود در قم دست و پا کند و میزان محبوبیت بین این تیم دسته اول و تیم آتلیه طهران قم که زمانی در دسته اول سکوهای سالن شهید حیدریان را پر می‌کرد گویای واقعیت‌ها و تفاوت‌ها بین دو تیم است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار