با پايان 26 هفته رقابت‌
نماينده فوتسال استان قم با پايان 26 هفته رقابت در مرحله مقدماتي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور بايد در پلي‌آف به مصاف نماينده مشهد برود.
کد خبر: ۷۰۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۲ 20 January 2019

به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم بعد از انجام آخرین بازی خانگی خود از مرحله مقدماتی فصل 1397 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر پارسیان شهر قدس، طبق جدول در مرحله پلی‌آف برابر تیم فوتسال فرش‌آراء مشهد صف‌آرایی خواهد کرد.

این در حالی است که با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، از جمع 14 تیم لیگ برتری دو تیم شهرداری ساوه و پارسیان شهر قدس به دسته پائین‌تر سقوط کردند و تیم‌های اول تا هشتم مجوز صعود به مرحله پلی‌آف را به دست آوردند.

در هفته پایانی این رقابت‌ها چند بازی حساس برای تعیین وضعیت تیم‌های بالا و پائین جدول به انجام رسید، در حالی که یکی از حساس‌ترین‌ها دیدارها بین تیم‌های سوهان محمد سیما قم و پارسیان شهر قدس برگزار شد و سرانجام دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند تا با این نتیجه نماینده قم در جایگاه ششم ایستاده و پارسیان به دسته اول سقوط کند.

با پایان این بازی، فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیما قم با کسب 40 امتیاز از 26 مسابقه در مکان ششم جدول رده‌بندی جای گرفتند تا در مرحله پلی‌آف دو دیدار رفت و برگشت با تیم سوم جدول یعنی فرش‌آراء مشهد داشته و بخت خود را برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی مورد آزمایش قرار دهند.

شاگردان حسین صبوری در نخستین بازی مرحله پلی‌آف باید جمعه این هفته در سالن شهید بهشتی مشهد به میهمانی تیم فرش‌آراء بروند و بازی برگشت در قم به انجام خواهد رسید، در صورتی که یک تیم هر دو بازی رفت و برگشت را پیروز شود مستقیما به مرحله نیمه نهایی می‌رود اما در صورت برنده شدن هر تیم در یک مسابقه، کار به بازی سوم خواهد کشید که تیم فرش‌آراء میزبان این بازی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار