مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(ع) با حضور شیفتگان خاندان عصمت و طهارت در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۳ 20 January 2019

به گزارش تابناک قم، هم‌زمان با فرا رسیدن سال روز شهادت بی‌بی دو عالم مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(ع) شامگاه شنبه در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س)، زائران کریمه اهل‌بیت(ع) و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت در این مراسم حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی قزوینی عضو هیئت مدیره بنیاد بین المللی غدیر در این مراسم سخنرانی کرد و سید رضا نریمانی به مدیحه‌سرایی پرداخت.

حسینی قزوینی در این مراسم با بیان اینکه خداوند افرادی را که زبان فحش دارند دوست ندارد چون زبان ناسزا زیبنده شیعیان نیست، گفت: افرادی که امروز در برخی از رسانه‌ها به‌بهانه دفاع از امام علی(ع) و حضرت زهرا(ع) به دیگران ناسزا می‌دهند که این اقدام درست نیست چون اهل‌بیت(ع) برای ترویج معارف دینی زبان نرمی داشتند.

مراسم دهه اول فاطمیه نیز روزهای یکشنبه و دوشنبه در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود که در مراسم سوگواری شام شهادت حجت الاسلام و المسلمین بندانی نیشابوری سخنرانی می‌کند و حاج علی مالکی‌نژاد نیز به مدیحه‌سرایی می‌پردازد، همچنین روز دوشنبه و در سومین شب از مراسم سوگواری دهه اول فاطمیه نیز حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد به ایراد سخن پرداخته و حاج ابوذر بیوکافی نیز مدیحه‌سرایی می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار