رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف محموله 2 میلیارد و 240 میلیون ریالی قاچاق در قم خبر داد. جانشین فرماندهی انتظامی قم نیز از کشف حدود 61 کیلوگرم تریاک طی دو عملیات پلیسی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۷ 20 January 2019

به گزارش تابناک قم، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف محموله 2 میلیارد و 240 میلیون ریالی قاچاق در قم خبر داد.

احمد کرمی اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم با انجام اقدامات پلیسی یک دستگاه کامیونت را که اقدام به حمل کالای قاچاق از یکی از استان‌های غربی به مقصد تهران کرده بود را در محور مواصلاتی استان شناسایی و متوقف کردند.

وی گفت: راننده در تحقیقات مأموران اظهارداشت حامل اثاثیه منزل بوده و به مقصد تهران بارگیری کرده است بنابراین خودرو مذکور جهت بررسی بیشتر خودرو به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: در بازرسی از خودرو 23 هزار و 760 عدد فیوز مینیاتوری، هزار و 532 تخته انواع ست روتختی و روبالشتی قاچاق که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد و اموال مکشوفه تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی شده و نمونه‌هایی نیز برای ارزش‌گذاری به گمرک ارسال شد و کارشناسان ارزش محموله را 2 میلیارد و 240 میلیون ریال اعلام کردند.

وی گفت: نهایتاً متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کشف 61 کیلوگرم تریاک در قم

جانشین فرماندهی انتظامی قم نیز گفت: با تلاش ماموران حدود 61 کیلوگرم تریاک طی دو عملیات پلیسی در این استان کشف شد.

سرهنگ صیاد درویشی اظهار داشت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم و رصد عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه خودروی 405 مقادیر قابل توجهی مواد افیونی را از یکی از استان های جنوبی به پایتخت منتقل و از حوزه استحفاظی استان قم عبور کند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی با استقرار در محورهای مواصلاتی استان قم اقدام به کنترل خودروهای عبوری کرده که خودروی مذکور شناسایی، توقیف و متهم دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی قم ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از خودروی توقیف شده 32 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب 24 بسته کشف شد.

وی گفت: در عملیاتی دیگر نیز ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان طی تعامل با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان 28 کیلو و 200 گرم تریاک را کشف کردند و چهار تن در این رابطه دستگیر شدند.

درویشی افزود: متهمان به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار