یک کارشناس هواشناسی گفت: روز دوشنبه، آسمان استان قم کمی ابری بوده و به تدریج با افزایش ابر همراه است، ضمن اینکه از فردا شب، شاهد بارش های پراکنده برف در استان خواهیم بود.
کد خبر: ۷۰۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 20 January 2019

به گزارش تابناک قم، مرتضی صبوری در رابطه با وضعیت جوی امروز(یکشنبه) عنوان کرد: آسمان استان قم صاف تا کمی ابری بوده و در برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود، طبق پیش بینی های صورت گرفته، امروز بیشینه دمای هوا به صفر درجه سانتی گراد می رسد.

این کارشناس هواشناسی افزود: حداقل دمای فردا صبح، به 5 درجه زیر صفر خواهد رسید، روز دوشنبه، آسمان استان قم کمی ابری بوده و به تدریج با افزایش ابر همراه است، ضمن اینکه از فردا شب، شاهد بارش های پراکنده برف در استان خواهیم بود.

وی در رابطه با وضعیت جوی استان قم در روز سه شنبه تصریح کرد: صبح این روز، آسمان نیمه ابری بوده، به تدریج از تراکم ابرها کاسته می شود و آسمان آرام خواهد بود.

صبوری گفت: در روز دوشنبه، میزان دما به 6 درجه بالای صفر می رسد و فردا شب نیز، دمای هوا به صفر درجه سانتی گراد خواهد رسید؛ هم چنین روز سه شنبه با افزایش میزان دما، هوا گرم تر شده و دمای هوا در این روز به 10 درجه بالای صفر خواهد رسید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار