رئیس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم، ازتجهیز ناوگان راهداری استان قم به سامانه موقعیت یاب جی پی اس (GPS) خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳ 23 January 2019

به گزارش تابناک قم، احمد دادآفرین در رابطه با این خبر، گفت: از مجموع 116 دستگاه انواع ماشین آلات و خودروهای ناوگان راهداری استان قم، تاکنون 109 دستگاه مجهز به سامانه موقعیت یاب GPS شده اند.

وی هزینه اجرایی این پروژه را بالغ بر 500میلیون ریال عنوان کرد و افزود: طی بازه زمانی یک سال، طرح تجهیز ناوگان راهداری و خودرویی این اداره کل، اجرا شده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم در رابطه با ویژگی های های سامانه موقعیت یاب (GPS) منصوب بر ماشین آلات و خودروهای این اداره کل، خاطر نشان کرد: تعیین دقیق موقعیت مکانی، سرعت وسیله نقلیه، میزان کارکرد، تعیین دقیق میزان سوخت مصرفی و ثبت دفعات استارت خودرو از قابلیت های این سامانه است.

وی منبع تغذیه و درگاه پشتیبان موقعیت یاب ((GPS نصب شده بر ناوگان راهداری قم را سامانه مدیریت ناوگان عنوان کرد و گفت: با توجه به قابلیت های فنی این سامانه و آنتن دهی مطلوب آن، روند نظارتی وکنترل کمی و کیفی ناوگان، از دقت چشمگیری برخوردار است.

دادآفرین خاطر نشان کرد: با توجه به تمهیدات به عمل آمده، ارتقاء همگام ساختار سخت افزاری ونرم افزاری ناوگان راهداری در اولویت برنامه های سازمان متبوع است.

رئیس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم در پایان تاکید کرد: ارائه هرچه بهترخدمات موضوعه به کاربران جاده ای در سایه بروز رسانی ادوات وامکانات میسر است که این مهم در دستورکار این اداره کل قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار