حوادث ترافیکی امروز دوشنبه در قم باعث کشته شدن ۳ نفر و مجروح شدن چند نفر شد. همچنین امروز در مغازه‌ای در شهرک قدس حادثه شغلی (بالابر) منجر به فوت آقایی حدود ۶۰ ساله در محل شد.
کد خبر: ۷۰۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱ 29 January 2019

به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس قم با اشاره به سوانح امروز در قم عنوان کرد: بر اثر برخورد شدید دو خودروی ماکسیما پراید دراتوبان قم تهران کیلومتر ۵۵، یک خانم در محل فوت کرد.

وی افزود: این حادثه موجب مجروحیت شدید ۴ نفر دیگرشد که با توجه به وخامت حال مجروحین علاوه بر اعزام ۲ دستگاه امبولانس ۱۱۵؛ بالگرد اورژانس (اورژانس هوایی) نیز به محل تصادف اعزام شد.

سخنگوی اورژانس قم اظهار کرد: همچنین صبح امروز برخورد سه خودرو در بخش کهک مقابل روستای صرم منجر به فوت اقایی حدود ۴۵ ساله درمحل شد.

وی بیان کرد: فوت آقایی 60 ساله در محل به دلیل حادثه شغلی یکی دیگر از حوادث صبح امروز بود که سقوط بالابر درمغازه ای درشهرک قدس این حادثه را رقم زد.

فراهانی خاطرنشان کرد: شدت و نوع آسیب به حدی بود که علیرغم حضور به موقع دستگاه های امدادی در مکان متاسفانه امکان هیچگونه اقدام درمانی برای متوفی نبود.

وی تصریح کرد: برخورد خودرو با مانع دراتوبان قم تهران در صبح امروز نیز حادثه ای دیگر رقم زد که در آن یک نفر به شدت مصدوم شد.

سخنگوی اورژانس قم گفت: فرد مصدوم پس ازدریافت خدمات اولیه درمانی با ۱ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار