رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه در قم ظرفیت خوبی در زمینه دام‌ مولد داریم گفت: به هیچ وجه اجازه خروج دام مولد از استان را به استان‌های دیگر نمی‌دهیم.
کد خبر: ۷۰۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۶ 30 January 2019

به گزارش تابناک قم، محمدرضا طلایی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به روند مبارزه با قاچاق دام در استان قم اظهار کرد: هیچ گونه مجوزی برای خروج دام از استان به استان‌های مرزی نمی‌دهیم، تنها امکان تبادل دام بین قم و پنج استان مجاور با صدور مجوز وجود دارد.

وی ادامه داد: به هیچ وجه اجازه خروج دام مولد از استان قم را به استان‌های دیگر نمی‌دهیم، در استان قم ظرفیت خوبی در زمینه دام‌ مولد داریم، قاچاقچیان برای قاچاق دام مولد به خارج از کشور تلاش می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم افزود: طی روزهای آتی شاهد افزایش حجم تولید مرغ در استان خواهیم بود و این مساله موجب کاهش قیمت مرغ در قم در ایام آتی می‌شود.

طلایی با اشاره به ذخیره میوه شب عیددر استان قم اظهار کرد: 350 تن سیب برای این منظور در سردخانه در شهر قم است، همچنین انتقال پرتقال به این شهر شروع شده و تاکنون 200 تن پرتقال به قم رسیده است، 700 تن پرتقال به شهر قم برای تامین میوه شب عید منتقل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 750 تن مرغ و 350 تن گوشت به قیمت یارانه ای برای تنظیم بازار در استان قم توزیع شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار