مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم مطرح کرد:
مقیمی از برگزاری فینال مسابقات المپیاد ورزشی تفریحی «فرزندان انقلاب» در بخش خواهران و برادران خبر داد. این المپیاد باهدف تقویت روحیه نشاط، تندرسی و سلامت فرزندان و ذخیره‌های انقلاب اسلامی، در بیش از ۷۰ مسجد برگزار گردید، که طی آن حدود ۴۵۰۰ نفر در این مسابقات شرکت کردند.
کد خبر: ۷۰۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰ 30 January 2019

ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم در گفت‌وگو با تابناک قم از فینال مسابقات المپیاد ورزشی تفریحی «فرزندان انقلاب» در بخش خواهران و برادران خبر داد و گفت: 60 نفر از خواهران راه‌یافته به مرحله فینال در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال با یکدیگر به رقابت خواهند که نفرات اول تا سوم، روز پنج‌شنبه مشخص خواهند گردید.

وی با اشاره به مرحله فینال برادران نیز اظهار داشت: این بخش نیز روز جمعه با حضور 64 نفر در دو رده سنی 7 تا 13 سال و 14 تا 18 سال برگزار خواهد شد که نفرات اول تا سوم با اهدای جوایز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

المپیاد ورزشی-تفریحی «فرزندان انقلاب» باهدف تقویت روحیه نشاط، تندرسی و سلامت فرزندان و ذخیره‌های انقلاب اسلامی، در بیش از ۷۰ مسجد برگزار گردید، که طی آن حدود ۴۵۰۰ نفر در این مسابقات در رشته‌های فوتبال‌دستی، پینگ‌پنگ و طناب‌زنی شرکت کردند.

گفتنی است فینال بخش خواهران روز پنج شنبه ساعت 9 صبح در مسجد قدس شهرک امام خمینی (ره) و فینال برادران نیز روز جمعه ساعت 15 در مسجد المهدی بلوار حضرت معصومه برگزار خواهد شد که شرکت برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار