در حاشیه پیروزی تیم فوتسال سوهان محمدسیما و صعود به مرحله نیمه نهایی، نماینده مردم قم در مجلس از کمک ۳۵۰ میلیون تومانی به نماینده فوتسال قم خبر داد.
کد خبر: ۷۱۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 01 February 2019

به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال محمدسیما قم در چارچوب رقابت‌های دور دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال در سالن ۲ هزار نفری شهید حیدریان میزبان تیم فرش‌آرا مشهد بود که موفق شد به برتری ۲ بر صفر دست پیدا کند و راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها شود.

این دیدار جذاب و پُر برخورد که در حضور حدود ۲ هزار تماشاگر برگزار شد، با حواشی جالبی همراه بود که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

 

* محسن حسن‌زاده، سرمربی قمی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد که در گذشته به همراه تیم صبای قم به نایب قهرمانی در لیگ برتر و با تیم ماهان تندیس قم به قهرمانی در جام حذفی فوتسال رسیده بود، پیش از شروع مسابقه از سوی هواداران تشویق شد.

* هواداران فوتسال قم در زمان ورود بازیکنان تیم سوهان محمدسیما به زمین و در زمان گرم کردن قبل از مسابقه، آنها را مورد تشویق قرار دادند.

* گوینده سالن شهید حیدریان قم در زمان اعلام لیست بازیکنان، به سبک ورزشگاه‌های آلمان، نام کوچک بازیکنان تیم محمدسیما را صدا می‌زد تا در ادامه تماشاگران به صورت جمعی و صدای بلند فامیل آنها را بگویند.

* از سوت آغاز مسابقه، هواداران فوتسال قم به حمایت از شاگردان حسین صبوری پرداختند و آنها را تشویق به گلزنی کردند.

* علی‌اصغر حسن‌زاده، افتخار ورزش قم و مرد سال فوتسال آسیا ازجمله مهمان ویژه این مسابقه بود که در بین هواداران بازی را تماشا می‌کرد.

* طرفداران فوتسال قم حسن‌زاده را با شعار «اصغر روبینیو» و «ژاوی یادت باشه، اصغر سرورته» تشویق کردند که کاپیتان تیم ملی فوتسال نیز به ابراز احساسات آنها پاسخ داد و بین دو نیمه به سمت آنها رفت.

* لحظاتی پس از شروع بازی، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، عبدالحمید احمدی معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، کریم بهرامی رئیس هیأت فوتبال استان قم و جمع دیگری از مسؤولان قم به تماشای این مسابقه نشستند.

* در اواخر هر دو نیمه که فشار حملات فرش‌آرا زیاد بود، تماشاگران قمی با صدای سوت خود جو سنگینی در سالن شهید حیدریان ایجاد کردند تا فوتسالیست‌های مشهدی تمرکز خود را از دست بدهند.

* در دقایق پایانی نیمه اول، اعضای کادر فنی تیم فوتسال فرش‌آرا به قضاوت داوران معترض بودند که موجب وقفه سه دقیقه‌ای مسابقه شد.

* در حالی که فوتسالیست‌های قمی نیمه اول را با برتری ۲ بر صفر پشت سر گذاشته بودند، در نیمه دوم سعی در مدیریت مسابقه داشتند و با حمایت فوق‌العاده تماشاگرانی که بیش از ظرفیت سالن روی سکوها حضور پیدا کردند، موفق به انجام این کار شدند.

* پس از اتمام بازی، هواداران فوتسال قم در سالن ماندند تا حسین صبوری و شاگردان او را تشویق کنند.

* در بین دو نیمه احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در زمین حاضر شد و برای دقایقی مقابل تماشاگران صحبت کرد. امیرآبادی با بیان اینکه فوتسال یکی از ورزش‌های مورد علاقه مردم و جوانان قم است، اظهار کرد: تیم فوتسال قم نه تنها در لیگ برتر، بلکه می‌تواند قهرمان آسیا و جهان شود؛ بچه‌های قم نشان دادند در فوتسال استعداد زیادی دارند که نمونه آن علی‌اصغر حسن‌زاده، بهترین بازیکن آسیا و کاپیتان تیم ملی است.

وی با اشاره به مشکلات تیم سوهان محمدسیما گفت: این تیم تا به امروز به سختی تا مرحله پلی‌آف لیگ برتر آمده و جزو کم هزینه‌ترین تیم‌های فوتسال ایران بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: در گذشته وعده داده بودیم از تیم سوهان محمدسیما حمایت داشته باشیم که در دو، سه مورد نیز کمک‌هایی صورت گرفت و الان هم طی صحبت‌هایی که انجام دادیم، قرار شد تا آقای احمدی، معاون وزیر ورزش و جوانان ۱۰۰ میلیون تومان، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ۱۰۰ میلیون تومان و بنده نیز با رایزنی از بخش خصوصی ۱۵۰ میلیون تومان بگیرم تا این تیم از نظر مالی با مشکل مواجه نشود.

امیرآبادی فراهانی تصریح کرد: فکر می‌کنم با مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان، مشکلات فصل جاری تیم محمدسیما قم برطرف خواهد شد و امیدوار هستیم برای سال آینده نیز این باشگاه با قدرت وارد بازی‌ها شود و ان‌شاالله به قهرمانی برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار