حجت الاسلام ذوالنور:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل امروز جامعه کنسرت و آزادی ورود بانوان به ورزشگاه نیست بلکه مشکلات اقتصادی و معیشتی برای مردم اهمیت بسیاری دارد.
کد خبر: ۷۱۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰ 02 February 2019

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ مجتبی ذوالنور ظهر جمعه در سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم، «شهید سامانلو» که در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد، با بیان اینکه مشکل امروز جامعه عدم حضور بانوان در ورزشگاه نیست، افزود: متأسفانه دولت مسائل انحرافی برای بی‌توجه کردن به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در کشور مطرح می‌کند.

وی ادامه داد: مشکل اصلی امروز مردم بیکاری، معیشت، فساد اداری، رشوه‌خواری، فساد دستگاه‌های دولتی و ازدواج است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت قصد انحراف ذهن مردم نسبت به مشکلات جامعه را دارد، افزود: مشکل امروز جامعه کنسرت و آزادی ورود بانوان به ورزشگاه نیست بلکه مشکلات اقتصادی و معیشتی و سایر موارد از این قبیل از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با انتقاد از سخنان اخیر برخی مسئولان، افزود: طبق گزارش کمیسیون دیوان محاسبات، دولت ۴۷ درصد قانون بودجه کشور را زیرپا گذاشته است، اگر استبدادی در کشور بود با این تخلف آشکار دولت برخورد می‌شود.

برجام موجب افزایش تهدیدات دشمنان شده است

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه برجام موجب افزایش تهدیدات دشمنان شده است، افزود: گفته بودند با اجرای برجام تمام تحریم‌ها برداشته می‌شود درحالی که این امر به وقوع نپیوست.

وی ادامه داد: وزیر خارجه با صراحت در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که هیچ‌کس نمی‌تواند برای رفع مشکلات اقتصادی کشور با اجرای معاهده پالرمو تضمینی بدهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای با بیان اینکه مردم با داشتن روحیه انقلابی و اجتهادی به موفقیت رسیده‌اند، افزود: پیشرفت‌های هسته‌ای، موشکی و علمی از مهم‌ترین دستاوردهای کشور بوده است.

وی با بیان اینکه مشکل معیشت مشکل اصلی مردم است، افزود: اگر داخلی‌ها بگذرانند ایران به ‌راحتی از مشکلات و تحریم‌های اقتصادی عبور خواهد کرد و آینده کشور روشن است.

پیروزی انقلاب همه محاسبات دشمنان را بر هم زد

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی همه محاسبات دشمنان را بر هم زد، افزود: تا قبل از انقلاب اسلامی شرق و غرب بر تحولات منطقه تأثیرگذار بودند اما پس از پیروزی انقلاب با وجود اتحاد شرق و غرب برای نابودی آن و انجام توطئه‌های مختلف از جمله تحریم اقتصادی باز هم نتوانستند کاری پیش ببرند.

وی با اشاره به برخی از توطئه‌های دشمنان برای زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی، افزود: ایجاد جنگ‌های نیابتی و تشکیل گروهک‌های تروریستی از آخرین نمونه‌های نقشه‌های شوم استکبار جهانی در مقابله با نظام اسلامی بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از اعمال تکفیریان از جمله جهاد نکاح و فروش زنان و دختران به‌عنوان برده‌های جنسی از موارد فاجعه آمیز است در حالی که در کشور ایران خوشبختانه از امنیت برخوردار هستیم که این امنیت مرهون مجاهدت شهدای مدافع حرم است.

برخی به بلندگوی دشمن در کشور تبدیل‌شده‌اند

وی با بیان اینکه متأسفانه امروز برخی به بلندگوی دشمن در کشور تبدیل‌شده‌اند، افزود: برخی سیاست‌ها و اهداف آن‌ها را به‌صورت مستمر تکرار و دنبال می‌کنند.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه آمریکا در حال حاضر ۳۶ پایگاه در منطقه داشته و اگر از سوریه خارج شود پایگاه‌های دیگر خود را در منطقه تقویت می‌کند، افزود: بیش از ۱۲۰ کشور دنیا در سوریه حضور داشته و از تکفیری‌ها حمایت می‌کردند اما به برکت حضور شهدای مدافع حرم در این کشور نتوانسته‌اند کاری پیش ببرند.

وی با بیان اینکه عزت جمهوری اسلامی در عدم وابستگی به دولت‌های خارجی است، افزود: در گذشته تهدیدات ایالات‌متحده آمریکا موجب سقوط برخی دولت‌ها می‌شد اما امروز آمریکا نمی‌تواند کاری از پیش ببرد زیرا بیداری اسلامی سراسر دنیا را فراگرفته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار