فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای در قم خبر داد و گفت: متهمان با قولنامه‌های خلاف واقع و ساختگی ۲۰ میلیارد ریال کلاه‌برداری کرده بودند.
کد خبر: ۷۱۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸ 02 February 2019

به گزارش تابناک قم، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی وقوع کلاهبرداری ملکی روستایی، و طرح شکایت در پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی، مخفیگاه 2 متهم این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و طی بازرسی از محل، مدارک و مبایعه‌نامه‌های جعلی کشف شد.

سردار آقاخانی تصریح کرد: متهمان ابتدا منکر بزه انتسابی بوده اما سرانجام با مشاهده مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و اذعان کردند علی‌رغم اینکه زمین‌های مذکور قابل‌فروش، تقسیم و تفکیک نبوده با قولنامه‌های ساختگی نسبت به خریدوفروش آن‌ها اقدام کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کلاه‌برداری 20 میلیارد ریالی افراد مذکور، گفت: نهایتاً با اعتراف متهمان به ارتکاب جرایمی همچون جعل امضاء، فروش مال غیر و کلاهبرداری، به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار