در اوزان منهاي 65 و 85 كيلوگرم
كاراته‌كاهاي استان قم در پايان رقابت نزديك و نفس‌گير با حريفان شركت كننده در پيكارهاي سبك كيوكوشين قهرماني كشور موفق به صيد سه نشان طلا و برنز اين پيكارها شدند.
کد خبر: ۷۱۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۶ 03 February 2019

به گزارش تابناک قم، معرفی برترین‌های مسابقات کاراته قهرمانی سبک کیوکوشین KWF کشور در حالی انجام گرفت که این مسابقات بین قهرمانان برتر این سبک از استان‌های مختلف به میزبانی سالن وحیدیه شهریار با یکدیگر به رقابت پرداختند و سه مدال به نمایندگان قم اختصاص یافت.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته و مسوولان این سبک، مسابقات سال 1397 قهرمانان کیوکوشین ایران در اوزان منهای 65، 75، 85 و به اضافه 85 کیلوگرم به انجام رسید و در پایان علاوه بر کاپ و مدال به قهرمانان برتر این دوره به ترتیب ۲۰ میلیون، 10 میلیون و پنج میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

در حالی که کاراته‌کاهای استان‌های قم، تهران و لرستان مدال‌های طلای چهار وزن این مسابقات را به خود اختصاص دادند، اتفاق ویژه این بود که دو مدال از چهار نشان طلا به کاراته‌کاهای قم اختصاص یافت و از بین تمامی شرکت کنندگان، کاراته‌کاهای هفت استان موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند.

در وزن منهای 65 کیلوگرم این پیکارها محمدصادق قنبری از قم با اقتدار مجوز حضور در دیدار فینال را کسب کرد، فینالی که برای رسیدن به مدال طلا در آن بهزاد خضری از آذربایجان غربی را نیز شکست داد تا نخستین مدال طلای این دوره از مسابقات را به نام خود و تیم قم ثبت کند، ضمن اینکه در این وزن محمدحسین رستمی دیگر نماینده قم به نشان برنز رسید.

دیگر طلایی تیم منتخب قم در این پیکارها محمدامین اسدی بود، کاراته‌کایی که برای رسیدن به مقام قهرمانی و نشان طلا در فینال این وزن برابر پویا کاشانی به برتری رسید و دومین طلای تیم قم را به ارمغان آورد، ضمن اینکه در دو وزن دیگر کاراته‌کاهای تهران و لرستان قهرمان شدند و سهم قم دو طلا و یک برنز بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار