مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم مطرح کرد
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: مسابقه ورزشی را برای برادران و خواهران در 96 مسجد در شهر قم به مناسبت دهه فجر برگزار کردیم و اختتامیه این مسابقات به زودی برگزار می شود.
کد خبر: ۷۱۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۳ 04 February 2019

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان قم در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به جشنواره چله سرو اظهار کرد: اجرای این جشنواره به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط شهرداری قم از شهریورماه آغاز شد.

وی ادامه داد: جشنواره نقاشی پرچم را با همکاری آموزش و پرورش در قم برگزار کردیم، همچنین مسابقه عکاسی از پرچم در حال برگزاری است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم افزود: برای مادران شهدای مفقود الاثر جشنواره فیلم مادران چشم انتظار را در دستور کار قرار داشته و برنامه پلاک کوبی برای سه شهید در ایام دهه فجر در قم اجرا می‌شود.

مقیمی با اشاره به حضور گروه‌های سرود در شهر قم اظهار کرد: 60 گروه سرود با همکاری کانون‌های فرهنگی مساجد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 45 مسجد شهر قم به اجرای برنامه می پردازند و برنامه هایی نظیر نمایشگاه دهه فجر و یادواره‌های شهدا اجرا می شود.

وی یادآور شد: در روز 22 بهمن هم شاهد اجرای این گروه‌های سرود در 20 نقطه در مسیر راهپیمایی در شهر قم خواهیم بود.

وی ادامه داد: مسابقه ورزشی را برای برادران و خواهران در 96 مسجد در شهر قم به مناسبت دهه فجر برگزار کردیم و اختتامیه این مسابقات را در آینده برگزار می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: برنامه‌های این سازمان برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا روز دهم اسفندماه سالگرد ورود امام خمینی(ره) به شهر قم ادامه دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار