مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم:
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: در زمینه منابع بانکی در استان مشکلی نداریم، البته نیاز واحدهای تولیدی قم به تسهیلات بانکی رشد پیدا کرده است و باید رقم تسهیلات بانکی را برای این واحدها افزایش بدهیم.
کد خبر: ۷۱۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 04 February 2019

به گزارش تابناک قم، مجید آوری فرد با اشاره به اجرای طرح رونق تولید در استان قم اظهار کرد: با اجرای این طرح و پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان به دنبال تثبیت اشتغال در این واحدها هستیم، البته یکی از اهداف طرح رونق تولید افزایش 10 درصدی اشتغال در واحدهای تولیدی بود.

وی ادامه داد: هدف مدیریت استان قم در سال جاری ایجاد 15 هزار شغل جدید در استان است که در حال نزدیک شدن به این هدف هستیم، همچنین طرح توسعه اشتغال روستایی با هدف ایجاد شغل برای روستاییان در روستاهای قم در حال اجرا است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: تغییراتی که در یک سال اخیر در اقتصاد کشور رخ داد، قابل پیش بینی نبود و باید شوک‌های اقتصادی رخ داده را بپذیریم.

آوری فرد با اشاره به وضعیت منابع بانکی استان قم اظهار کرد: در زمینه منابع بانکی در استان مشکلی نداریم، البته نیاز واحدهای تولیدی قم به تسهیلات بانکی رشد پیدا کرده است و باید رقم تسهیلات بانکی را برای این واحدها افزایش بدهیم.

وی ادامه داد: هنوز نتوانستیم که بانک‌های خصوصی استان قم را برای حمایت از بخش تولید با خودمان هماهنگی کنیم، همراهی این بانک‌ها در این زمینه کم است، به همین دلیل مکاتباتی را در خصوص بانک‌های خصوصی استان قم با بانک مرکزی داشتیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم خاطرنشان کرد: بانک‌های استان قم را توجیه کردیم که برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان، وثیقه‌ها را به صورت ترکیبی بگیرند، یعنی مثلا هم سند واحدهای مسکونی و هم سند واحدهای تولیدی را به عنوان وثیقه بپذیرند، البته مطلوب بانک‌ها، پذیرش سند واحدهای مسکونی به عنوان وثیقه برای پرداخت تسهیلات است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار