مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم گفت: تحولات اخیری که سازمان فرهنگی، ورزشی، هنری شهرداری اتفاق افتاده، امیدآفرین بوده است و یکی از برنامه های ویژه این سازمان در این ایام برگزاری جشنواره چله سرو به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلوه خوبی به شهر داده است.
کد خبر: ۷۱۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 04 February 2019

به گزارش تابناک قم، معصومه ظهیری در حاشیه بازدید از نمایشگاه «شکوه چهل ساله در قم»، اظهار کرد: مردم به دلیل پرداخت عواض به شهرداری‌ها، مطالبه مستقیم درباره مسائل شهری را از آنها می‌خواهند و واقعا شهرداری و حوزه خدمات شهری قم نیز به نحو مطلوبی پاسخگوی مطالبات مردم است.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها در بخش‌های مختلف فرهنگی، عمرانی و … خدمات خوبی به شهروندان ارائه می‌دهند، ابراز کرد: اگر بررسی دقیقی داشته باشیم، می‌بینیم که در این چهار دهه، بهترین مسیر را شهرداری‌ها طی کردند چراکه از مردم، با مردم و برای مردم هستند.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم یادآور شد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرشان مسائلی درباره مبلمان شهریف معماری، سبک زندگی دینی و … عنوان کردند که این مهم، ریشه در کارهای عقیدتی، آموزش‌ها و پژوهش‌ها دارد؛ به همین دلیل انتظار ما این است تا شورای شهر از طرح‌های شهرداری حمایت کند و آنها پیرامون نما و منظر شهری که نشان دهنده اهداف و ارزش‌های ما برای مردم است، بازنمایی داشته باشند.

ظهیری تاکید کرد: تحولات اخیری که سازمان فرهنگی، ورزشی، هنری شهرداری اتفاق افتاده، امیدآفرین بوده است و یکی از برنامه های ویژه این سازمان در این ایام برگزاری جشنواره چله سرو به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلوه خوبی به شهر داده است.

وی با بیان اینکه تلاش شهرداران و کارنامه شهرداری قم همواره رو به جلو بوده است، گفت: در مسیر توسعه شهری، حمایت‌های فرهنگی از دستگاه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و … شهرداری‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند و اقداماتی انجام می‌دهند.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم عنوان کرد: در گذشته زیر گذرها، پل‌ها، ساختمان‌سازی، پارک‌ها، بوستان بانوان، میادین و … به این شکل و تعداد وجود نداشت، اما از آن زمان تاکنون با تلاش شهرداری‌ها رو به جلو حرکت کردیم و اقدامات قابل توجهی در قم صورت گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار