رئیس هیئت بدمینتون استان قم از حضور ۶ نماینده بدمینتون قم در مسابقات بین المللی دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۷۱۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 04 February 2019

به گزارش تابناک قم، محمد حسن حسین زاده اظهار داشت: استان قم در هر دو بخش مردان و زنان در مرحله نهایی لیگ دسته اول بدمینتون کشور صاحب تیم است و هر دو تیم در آستانه صعود به لیگ برتر هستند و برای صعود باید در این مرحله که ۴ تیم در آن حضور دارند در رده اول یا دوم قرار گیرند.

وی افزود: تیم بدمینتون بانوان قم در حالی به مرحله نهایی لیگ دسته اول کشور راه یافت که دختران بدمینتون باز قمی در دور برگشت در شاهرود، با پیروزی ۳ بر ۲ برابر پردیس شاهرود و شکست ۳ بر ۲ برابر ذوب روی صبای زنجان به عنوان تیم دوم به جمع ۴ تیم پایانی راه یافتند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: تیم بدمینتون مردان قم نیز با وجود این که هنوز در دور برگشت مرحله گروهی لیگ دسته اول کشور به میدان نرفته اما با توجه به پیروزی در تمامی مسابقات دور رفت به میزبانی قم نگرانی خاصی بابت صعود ندارد.

حسین زاده بیان داشت: بدمینتون بازان قمی در هر دو بخش مردان و زنان با ترکیبی جوان و آینده دار به دنبال صعود به لیگ برتر هستند و این شایستگی را دارند البته حضور در لیگ برتر نیازمند منابع مالی لازم است و امیدواریم این موضوع محقق شود.

وی عنوان کرد: بدمینتون قم در بخش پایه فعالیت جدی دارد به طوری که برگزاری منظم مسابقات رنکینگ رده‌های سنی مختلف به صورت مجزا در دستور کار قرار دارد و معصومه بهنام راد و شهربانو شاکر بدمینتون بازان قمی نیز به اردوی ملی استعدادیابی بدمینتون کشور دعوت شده‌اند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: ۶ نماینده از قم امسال در مسابقات بدمینتون بین المللی دهه فجر در کرج حضور دارند که این تعداد نماینده از بدمینتون استان قم در این رقابت‌ها بی سابقه بوده است به طوری که سید امیر مقدس زاده، حسن حسین زاده و علیرضا کمالی به عنوان داور و ملیکا محمودی راد و امیر دانشور به عنوان داور خط و محمدرضا مطیع به عنوان مربی تیم بزرگسالان در این رقابت‌ها حضور دارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار