مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم:
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: باتدبیر صورت گرفته توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم شاهد فیلم‌های خوبی در جشنواره فیلم فجر قم هستیم که این فیلم‌ها نشانگر بلوغ سینمای ایران در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۷۱۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ 04 February 2019

به گزارش تابناک قم، مهدی مقیمی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر فیلم‌های خوبی با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و منافقین ساخته‌شده است، اظهار کرد: جریان سینمایی کشور با حضور فیلم‌سازان متعهد و جوان اتفاقات خوب و مبارکی را شاهد است و امروز شاهد حضور مؤثر و هنرمندانه جوانان انقلابی در عرصه سینمایی جمهوری اسلامی ایران هستیم که خیلی سال منتظر این وضع بودیم.

وی ضمن تقدیر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در برپایی جشنواره فیلم فجر در این استان، ابراز کرد: باتدبیر صورت گرفته توسط این اداره کل شاهد فیلم‌های خوبی در جشنواره فیلم فجر قم هستیم که این فیلم‌ها علیرغم وجود فیلم‌های آزاردهنده دیگر، نشانگر بلوغ سینمای ایران در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی هستند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با تأکید بر اینکه فضای برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان قم فضای سالم و دوست‌داشتنی ست، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم حمایت خوبی از فعالیت‌های سینمایی و همچنین توسعه و رشد زیرساخت‌های آن انجام داده و مردم هم استقبال خوبی از این جشنواره کردند.

مقیمی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به اینکه مجموعه سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم را به جرات می‌توان تنها سرباز فرهنگ عمومی شهر دانست، ابراز کرد: هیچ دستگاهی تا این اندازه درگیر فرهنگ عمومی شهر نیست و ما در مجموعه کارهایمان تلاش داریم تا در دو عرصه فرهنگ عمومی و حمایت از هنرمندان استان در این حوزه مهم گام برداریم.

وی ادامه داد: وظیفه ما در حوزه تئاتر و سینما توانمندسازی جوانان در حوزه فرهنگ است تا آن‌ها بتوانند با بهره‌گیری از اساتید مطرح قم در این دو حوزه رشد کنند و روی پای خودشان بایستند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در پایان خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده ما نیازمند حمایت از نسل جدیدی از هنرمندان هستیم تا بتوانند به هنر ارزشی و انقلابی رونق دهند و در این عرصه خطیر به تولید آثار هنری فاخر بپردازند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار