رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: فیلم‌های جشنواره از 12 تا 18 بهمن ماه در قم برگزار می‌شود و 17 فیلم برای اکران به قم تخصیص یافته است.
کد خبر: ۷۱۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 04 February 2019

به گزارش تابناک قم، محمدکاظم رضوانی، در خصوص نمایش فیلم‌های جشنواره فجر در قم، گفت: امسال پنجمین سال فعالیت فجر در قم است، این فیلم‌ها از حساسیت خاصی برخوردار است چراکه برای اولین بار به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: به پیشنهاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فیلم‌های جشنواره از 12 تا 18 بهمن ماه در قم برگزار می‌شود و 17 فیلم برای اکران به قم تخصیص یافته است که این فیلم‌ها شامل آشفتگی، تیغ و ترمه، سرخ پوست در خونگاه، دیدن این فیلم جرم است، خون خدا، قسم، حمال طلا، سال دوم دانشکده، غلامرضا تختی، پالتو شتری، معکوس، شبی که ماه کامل شد، ماجرای نیمروز 2 رد خون و 23 نفر می‌شود.

رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: با توجه به اینکه در ایام جشنواره قرار داریم، عوامل فیلم‌ها در تهران به سر می‌برند و امکان حضورشان در قم فراهم نیست، بنابراین در این ایام فیلم‌ها فقط کران می‌شود، پیگیر هستیم که خانم آبیار کارگردان فیلم شبی که ماه کامل شد را برای روز پنجشنبه 18 بهمن دعوت کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به این که عوامل فیلم حضور ندارند، بحث نقد فیلم هم نداریم اما بخشی تحت عنوان معرفی فیلم را در برنامه داریم، گروه‌های تخصصی از حوزه و دانشگاه حضور دارند که فیلم‌ها را رصد می‌کنند و ان شاءالله بعد از جشنواره نتایج فیلم‌های اکران شده در قم در قالب کتابچه عرضه خواهد شد، جشنواره یک بخش تخصصی کودک و نوجوان هم دارد که فیلم‌های این حوزه به صورت رایگان اکران می‌شود.

رضوانی با بیان اینکه فیلم‌ها در سینما تربیت و ونوس اکران می‌شود، اظهار کرد: استقبال مردم از فیلم‌ها در این چند روز بسیار خوب و بیشتر از حد متوسط بوده است، قیمت بلیط در کل سینماها برای جشنواره 10هزار تومان بوده که با توجه به اینکه امکان تهیه بلیط با این قیمت برای برخی افراد سخت است، بلیط‌های موجود در سینما تربیت قبل از شروع سانس با 30درصد تخفیف به صورت حضوری به فروش می‌رسد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار