رئیس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: سایت شورای اسلامی شهر قم آماده شده است و تمام مصوبات شورا در این سایت قرار می‌گیرد، شهرداری قم هم باید تمام قراردادها و بودجه‌های مصوب خود را در سایت قرار بدهند.
کد خبر: ۷۱۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 04 February 2019

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به استمرار انقلاب اسلامی اظهار کرد: هیچ کدام از توطئه‌های دشمنان در چهار دهه اخیر جلوی حرکت انقلاب را نگرفت و حضور مردم در صحنه نشان از وفاداری از مردم به انقلاب اسلامی دارد.

وی ادامه داد: از آحاد مردم دعوت می‌کنیم که حضور فعالی در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر فراز و نشیب‌هایی داشته است و در این مدت هشت سال جنگ تحمیلی به کشورمان تحمیل شد، اکنون هم شاهد تحریم اقتصادی دشمنان علیه کشورمان هستیم، ولی هیچ کدام از توطئه‌های دشمنان موجب تسلیم مردم ایران نشد.

جلالی با اشاره به لزوم تقویت نقاط قوت نظام اسلامی اظهار کرد: باید ضمن ارزیابی عملکرد این نظام به دنبال تقویت نقاط قوت باشیم، برای اینکه شاهد توسعه کشورمان باشیم، باید مساله عدالت در همه ابعاد مدنظر مدیران قرار بگیرد تا امکانات به صورت عادلانه در دسترس همه باشد.

وی ادامه داد: سایت شورای اسلامی شهر قم آماده شده و تمام مصوبات شورا در این سایت قرار می‌گیرد، شهرداری قم هم باید تمام قراردادها و بودجه‌های مصوب خود را در سایت قرار بدهند. همه دستگاه‌ها باید به دنبال شفافیت با مردم باشند و آن‌ها نباید چیزی را از مردم پنهان کنند، مردم در این خصوص نامحرم نیستند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: نیاز داریم که همه مدیران در استان پاسخگو باشند و استاندار قم می‌تواند که در این زمینه نقش شایان ذکری را ایفا کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار