فرمانده نیروی انتظامی استان قم:
فرمانده نیروی انتظامی استان قم برگزاری جشنواره چله سرو به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری را مورد توجه قرار داد و گفت: این جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب تصویر واقعی نظام و انقلاب و مسیر طی شده تا امروز را برای مردم یادآوری می‌کند و برگزاری آنها تجدید بیعتی با آرمان‌ها امام و انقلاب است.
کد خبر: ۷۱۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۲ 07 February 2019

به گزارش تابناک قم، سردار عبدالرضا آقاخانی با بیان اینکه در حوزه مسائل فرهنگی شهرداری برنامه‌ریزی خوبی دارد اظهار کرد: زمینه سالم‌سازی فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی شهرداری بر عهده نیروی انتظامی است.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی استان همواره در کنار فعالیت‌های فرهنگی شهرداری و حامی این اقدامات است خاطرنشان کرد: هرجا که مسائل فرهنگی برای مردم تبیین می‌شود خصوصا در حوزه فرهنگ شهروندی، مباحث ترافیکی و... تاکید ما بر این است که در کنار شهرداری باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه نسل امروز انقلاب را درک نکرده است و باید شرایط انقلاب برای آنها تبیین شود، برگزاری جشنواره چله سرو به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری را مورد توجه قرار داد و افزود: این جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب تصویر واقعی نظام و انقلاب و مسیر طی شده تا امروز را برای مردم یادآوری می‌کند و برگزاری آنها تجدید بیعتی با آرمان‌ها امام و انقلاب است.

وی اذعان کرد: حضور جوانان و نسلی که ابتدای انقلاب را فراموش کرده‌اند در این برنامه‌ها موجب می‌شود آنها ضمن آشنایی با آنچه که امروز نسبت به گذشته به دست آورده‌ایم، به آینده خود بیش از پیش امیدوار باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار