معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: خوشبختانه شهرداری در کنار تمام برنامه‌های ویژه‌ای که در ایام‌الله دهه فجر داشته، توانسته در این زمینه با برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی و مردمی چله سرو، ارتباط مردم و مسوولان و حضور مسوولان در بین مردم را تقویت کند.
کد خبر: ۷۱۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۸ 07 February 2019

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری با بیان اینکه دشمن از مسیر عدم اعتماد مردم به کارگزاران ورود پیدا کرده است گفت: مسوولان باید در دل مردم باشند چراکه مردم ولی‌نعمتان ما هستند؛ باید روحیه امید به جامعه تزریق شود تا بتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه مردم سختی‌های بسیاری را در طول دوران انقلاب اسلامی پشت سر گذاشته‌ایم تا به پیشرفت‌های امروز دست پیدا کردیم افزود: مسوولان بدهکار مردم هستند و به عنوان مسوول باید در بین مردم حضور داشته و ارتباط داشته باشیم.

معاون استاندار قم با تاکید بر اینکه جشنواره چله سرو که به عنوان کارویژه شهرداری در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته در همین راستا است گفت: خوشبختانه شهرداری در کنار تمام برنامه‌های ویژه‌ای که در ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب داشته، توانسته در این زمینه با برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی و مردمی چله سرو، ارتباط مردم و مسوولان و حضور مسوولان در بین مردم را تقویت کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار