تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ایران در خانه از تیم مس سونگون پذیرایی می‌کند و امیدوار است با بهره‌مندی از هواداران خود پیروز این دیدار شود.
کد خبر: ۷۱۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۷ 13 February 2019

به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم آماده می‌شود تا دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال ایران را در خانه برگزار کند و نبردی سخت برابر تیم قدرتمند مس سونگون در پیش دارد.

مس سونگون که قهرمان باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود در جدول پایانی لیگ برتر فوتسال پس از گیتی پسند اصفهان در رده دوم قرار گرفت درحالی‌که سوهان محمد سیمای قم لیگ ۱۴ تیمی را با رتبه ششم به پایان برده بود و اکنون مرحله دوم پلی آف این ۲ تیم را در برابر یکدیگر قرار داده است.

سوهان محمد سیما پس از حذف تیم فرش آرای مشهد به نیمه‌نهایی رسیده است و مس سونگون با وجود همه نتایج درخشان خود در خلال لیگ حق دارد که نگران بازی با حریف قمی باشد، زیرا آن‌ها در آخرین تقابل خود با سوهان محمد سیما به‌سختی ۶ بر ۵ پیروز شدند و کار ساده‌ای برای تکرار پیروزی خود در لیگ ندارند.

موضوع دیگر که عاملی مثبت برای میزبان و شکننده برای مس سونگون به حساب می‌آید اختلاف درونی در مس سونگون است به‌طوری‌که گفته می‌شود ۳ بازیکن تیم تبریزی به دلیل اختلاف با سرمربی این تیم تهدید کرده‌اند دیگر برای مس سونگون بازی نخواهند کرد.

همچنین بازی در سالن شهید حیدریان قم که روز جمعه توسط تماشاگران قمی تسخیر خواهد شد شرایط ویژه و سختی پیش روی مس سونگون قرار می‌دهد و همه این عوامل تیم سوهان محمد سیما را به شگفتی‌سازی دوم و رسیدن به فینال امیدوار کرده است. این دیدار از ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۶ بهمن برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار