معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: ۳۳ سامانه تردد شمار شهری برای بررسی ترافیک لحظه‌ای، تعداد ورود مسافرین و … نصب می‌شود.
کد خبر: ۷۱۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳ 13 February 2019

به گزارش تابناک قم، عباس علیرضا ذاکریان درباره افزایش دوربین‌های تردد شمار در قم عنوان کرد: برای اینکه بررسی دقیقی از میزان ترددهای سطح شهر، ترافیک لحظه‌ای، میزان ورود و خروج خودروها از شهر، تعداد ورود مسافرین و … داشته باشیم، تعداد سامانه تردد شمار را افزایش خواهیم داد.

وی ادامه داد: ۳۳ سامانه تردد شمار در سطح شهر راه‌اندازی خواهد شد که اقدامات لازم در نصب این دوربین‌ها در حال انجام است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: ایجاد سامانه کنترل هوشمند تردد ناوگان سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری قم را در دستور کار قرار دادیم تا به صورت هوشمند و اختصاص GPS به آنها، نظارت و بازرسی دقیق‌تری داشته باشیم.

ذاکریان عنوان کرد: تردد حمل و نقل عمومی در مسیرها، میزان سرعت در حال حرکت، مکان توقف و … از جمله اقداماتی است که در سامانه کنترل هوشمند تردد ناوگان سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پرداخت الکترونیکی به رانندگان در حال انجام است، ابراز کرد: ایجاد بسترهای مختلف از جمله کارت الکترونیک، بارکد خوان و مسائل متنوعی که در هوشمندسازی حمل و نقل عمومی کمک می‌کند، در حال برنامه‌ریزی است و امیدوار هستیم تمام این اقدامات در ۶ ماه نخست سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار