آیت‌الله نوری همدانی:
یکی از مراجع تقلید شیعه گفت: مسئولان باید امکانات را به مناطق محروم و دورافتاده ببرند.
کد خبر: ۷۱۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ 13 February 2019

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی شامگاه امشب در دیدار معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با وی عنوان کرد:محبوب ترین افراد نزد خدا،آن هایی هستند که به مردم خیر و برکت برسانند.

آیت الله نوری همدانی افزود:بر اساس آیات و روایات،خدمت به مردم دارای جایگاه مهمی است و خداوند رسیدگی به محرومان را دوست دارد.

این مرجع تقلید شیعه بیان کرد:مناطق محروم نیاز به رسیدگی و توجه دارند، از این رو مسئولان باید امکانات را به مناطق محروم و دورافتاده ببرند و فقر را ریشه کن کنند.

وی اظهار کرد:اگر به آموزه های اسلامی به درستی عمل شود در جامعه هیچ فقیری نخواهیم داشت زیرا اسلام دارای برنامه کامل و جامعی در زندگی در جهت رفع نیازهاست.

آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد:قبل از پیروزی انقلاب اسلامی،بسیاری از روستاهای کشور از امکانات اولیه محروم بودند،اما به برکت انقلاب در بسیاری از مناطق،امکانات لازم فراهم شد.

وی عنوان کرد:یکی از اهداف والای جمهوری اسلامی و انقلاب،از میان بردن فقر و محرومیت در کشور بود،امروز باید مسئولان با شناسایی مناطق محروم و درجه بندی الویت ها در راستای از میان بردن فقر و مشکلات معیشتی تلاش کنند.

این مرجع تقلید شیعه با تقدیر از حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت:ملت ولایتمدار ایران، حماسه ای بزرگ در این روز آفریدند و دشمنان را حیرت زده کردند و با حضور خود علاقه و پایبندی خود را به آرمان های انقلاب و نظام اسلامی ثابت کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار