در طرح ملی «چهل قلم»؛
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در طرح ملی «چهل قلم» از حجت الاسلام والمسلمین جواد محدثی در قم تجلیل می شود.
کد خبر: ۷۱۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ 14 February 2019

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیرعطاءاله جباری، مدیرکل کتابخانه های عمومی اظهار کرد: با همکاری بیش از 20 نهاد فرهنگی و اجرایی در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی از حجت الاسلام و المسلمین جواد محدثی، پژوهشگر، شاعر و نویسنده توانا و پیشکسوت در حوزه انقلاب اسلامی در برنامه ملی «چهل قلم» در قم تقدیر و تجلیل می شود.

حجت الاسلام والمسلمین جباری عنوان کرد: این طرح تحسین برانگیز برای نخستین بار است که در کشور و در راستای نکوداشت نویسندگان ارزشی و انقلابی و تشویق و ترغیب دیگران به این امر مهم اجرا می شود. وی گفت: در طرح کشوری «چهل قلم» به فرهنگ و اهمیت آن و همچنین جایگاه نویسندگان در جامعه توجه شده است. معرفی و نکوداشت نویسنگان باعث معرفی آثار مکتوب آنان و در نهایت ترویج شودمطالعه در کشور است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی بیان کرد: این نشست یکشنبه 28 بهمن ماه در تالار غدیر اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم واقع در خیابان ساحلی (شهید لواسانی) ساعت 10 تا 12 با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار می شود.

تجلیل از حجت الاسلام جواد محدثی در قم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار