توجه به بیان دغدغه جوانان دانشجو در مصلای قدس، برپایی میز خدمت آموزش و پرورش، سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) و دعا برای شفای آیت الله محمد مومن عضو فقهای شورای نگهبان، از جمله حاشیه ها و جلوه های نماز جمعه این هفته قم بود.
کد خبر: ۷۱۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۵ 16 February 2019

به گزارش تابناک قم، در نماز جمعه این هفته قم که به امامت آیت الله علیرضا اعرافی در مصلای قدس این شهر برگزار شد، تنی چند از شخصیت های برجسته حوزه علمیه، بهرام سرمست استاندار قم، قشرهای مختلف مردم و شخصیت هایی از کشورهای مختلف اسلامی حضور داشتند.

میزخدمت آموزش و پرورش قم

در نماز جمعه این هفته قم مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش قم در قالب میز خدمت به سوال های نمازگزاران پاسخ دادند. مدیرکل آموزش و پرورش قم نیر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم، مسائل تربیتی را مهمترین دغدغه این نهاد دانست و گفت: در حفظ قرآن بیش از 78 هزار دانش آموز برای حفظ جزء 30 قرآن در سامانه ثبت نام کرده اند که این افتخاری برای استان است.
حمیدرضا شیخ الاسلام، در ادامه کسب رتبه پنجم کنکور را از جمله دستاوردهای آموزش و پرروش قم برشمرد و گفت: کسب رتبه اول کشور در زبان انگلیسی در بین تمام استان های کشور و همچنین کسب رتبه سوم فیزیک دنیا توسط دانش آموز قمی از دیگر افتخارات این استان است.

توجه به بیان دغدغه جوانان دانشجو در مصلای قدس

در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و توجه به ظرفیت ها و دغدغه های جوانان در نماز جمعه، مصلای قدس قم این هفته نیز میزبان یکی از دانشجویان این استان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بود.
محمد یوسفی نژاد، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب پیرامون گام دوم انقلاب اسلامی گفت: به نمایندگی از جنبش دانشجویی اعلام می کنیم که تمام توان خود را در جهت عملی کردن نکات مهم این پیام به کار خواهیم بست. بی توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از آرمان های انقلابی اگر در برخی برهه های چهل ساله نبود، بدون شک دستاوردهای انقلاب از این بیشتر می شد.

در نماز جمعه این هفته قم، به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) نمازگزاران جمعه قم به عزاداری و سوگواری پرداختند.

پس از انتشار مصاحبه ای از فرزند آیت‌الله مومن مبنی بر مساعد نبودن حال عمومی آیت الله محمد مومن عضو فقهای شورای نگهبان، نمازگزاران جمعه قم برای شفای این عالم انقلابی دعا و حمد قرائت کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار