رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه ده سال است که برای جابه جایی مردم واقع در زیر دکل های فشار قوی بحث می شود، گفت: به نظر می رسد یک دهه برای بحث در این زمینه کافی باشد و باید در عمل اقدام لازم صورت گیرد.
کد خبر: ۷۱۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱ 17 February 2019

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی با اشاره به اراضی ۳۲ هکتاری شهرک پردیسان خاطرنشان کرد: فلسفه این مصوبه دولت نجات برخی از شهروندانی بوده که خانه‌هایی آن‌ها در مجاورت دکل‌های برق ساکن هستند بنابراین نباید این مصوبه از فلسفه وجودی خود خارج کند.

جلالی افزود: بیش از ۱۰ سال از ابلاغ این مصوبه گذشته اما تاکنون هیچ پیشرفتی در اجرای این مصوبه قانونی و ملی صورت نگرفته است، بخش مهمی از شهروندان قم در زیر دکل‌های برق ساکن بوده و به‌شدت در معرض انواع مخاطرات و عوارض خطرناک قرارگرفته‌اند.

وی با اشاره به مشکلات تلنبار شده مسکن مهر در قم اضافه کرد: زیرساخت‌های مسکن مهر در قم تکمیل‌نشده است، بسیاری از ساکنان مجتمع‌های مسکن مهر قم از این کمبودها با چالش و معضل روبه‌رو هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: بازآفرینی شهری در حال حاضر فقط در حد کف و جداره سازی انجام‌شده و هنوز نتوانسته وارد خانه‌های مردم شود با ادامه این روند نمی‌توان امیدی به کاهش آسیب‌های اجتماعی در دل بافت‌های فرسوده شهری داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار