مجموعه کتاب‌های شناسنامه شهدا به‌منظور معرفی شهدای دفاع مقدس و شهدای جبهه مقاومت در قم رونمایی شد.
کد خبر: ۷۱۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۴ 19 February 2019

به گزارش تابناک قم، سید سعید سید هاشمی در آیین رونمایی از مجموعه شناسنامه شهدای جبهه مقاومت که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری کنگره شهدای جبهه مقاومت در استان قم، اظهار داشت: کنگره شهدای جبهه مقاومت در روزهای اخیر توسط اصحاب رسانه استان قم در حال برگزاری بوده که از یک ماه پیش به‌طور عملی شروع‌شده است.

وی با اشاره به حمایت‌های اداره فرهنگ و ارشاد از برگزاری این کنگره، افزود: یکی از کارهای فرهنگی که در این کنگره انجام‌شده، تألیف کتابک‌هایی بوده که شامل مختصری از زندگی‌نامه و ویژگی‌های شخصی برخی از شهیدان جبهه مقاومت است.

مدیر انتشارات کتابک در ادامه این جلسه افزود: در کتابک‌هایی که تحت عنوان شناسنامه شهدا تألیف شده، سعی شده تا خلاصه‌ای از وضعیت زندگی و سلیقه و علاقه‌های 10 شهید از شهدای مختلفی مانند شهیدان مدافع حرم و شهدای هسته‌ای در زمینه‌های متفاوت گردآوری شود.

محمدحسین قاسمی با اشاره به اینکه برخی از این کتابک‌ها برای بار دوم قرار است چاپ شوند، بیان کرد: در تألیف این کتاب‌ها سعی شده تا علاوه بر خلاصه‌سازی، از طراحی جدید و قطع کوچک استفاده شود تا نوجوان با رغبت بیشتری از این کتابک‌ها استفاده کنند.

در ادامه این جلسه از مجموعه شناسنامه‌های شهدای کنگره مقاومت رونمایی شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار