رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به همت مردم وحوزه های علمیه و مراکز علمی و فرهنگی، قم شهر نمونه با رعایت همه استانداردهای زیست محیطی باشد.
کد خبر: ۷۱۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹ 25 February 2019

به گزارش تابناک قم، در جلسه ای با حضورعیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، شهردار قم، نمایندگان مدیریت عالی حوزه های علمیه کشو، شورای شهر قم در سازمان حفاظت محیط زیست کشور مسایل زیست محیطی استان قم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مدیران و مسئولان شهر قم خواستار حمایت سازمان حفاظت محیط زیست کشور از طرح احداث ساختمان های سازگار با محیط زیست در شهر قم شدند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت محیط زیست کشور، از این طرح نوآورانه که باهمراهی تمامی مدیران ارگان ها و نهادهای مربوطه در شهر مقدس قم درحال عملیاتی شدن است، تقدیر کرد و اظهار داشت: با وجود پتانسیل فراوان در استان قم از جمله همراهی مدیریت پیشرو با طرح های محیط زیستی و خصوصًا حضور و همراهی مدیریت حوزه های علمیه کشور و پشتوانه عظیم معنوی آن به عنوان مرکز شیعیان جهان که توان فرهنگ سازی گسترده و قوی دارد، انتظار می رود استان قم در انجام اقدامات اساسی شاهد شهری نمونه با رعایت همه استانداردهای زیست محیطی باشد.

 

اخبار قم

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار