رئیس پلیس آگاهی استان قم مطرح کرد
رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: 7 باند سرقت را در طول یک ماه اخیر با 33 نفر عضو در استان منهدم کردیم.
کد خبر: ۷۱۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹ 25 February 2019

به گزارش تابناک قم، احمد کرمی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به انهدام باندهای سرقت در استان اظهار کرد: 7 باند سرقت را در طول یک ماه اخیر با 33 نفر عضو در قم منهدم کردیم که این باندها 10 میلیارد تومان سرقت داشتند و در استان‌های مرکزی و غربی فعالیت می‌کردند.

وی ادامه داد: دستگیری‌ها در زمینه قاچاق کالا در استان قم 47 درصد افزایش داشته است. همچنین رشد 327 درصدی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در استان را شاهد بودیم، البته این مساله به معنای افزایش قاچاق در قم نیست.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در یک ماه اخیر که طرح ویژه داشتیم، 14 محموله دام قاچاق به ارزش دو میلیارد و 667 میلیون تومان را در استان کشف کردیم و جلوی قاچاق این محموله‌ها را گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: یک باند پیچیده سرقت به عنف که فعالیت زیادی در قم داشت را منهدم کردیم، اعضای این باند شامل سه مرد و یک زن در منطقه پردیسان دستگیر شدند و این افراد در مناطقی همچون شهریار هم فعالیت داشتند.

اجرای مستمر طرح امنیت اخلاقی در قم

پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم در ادامه این جلسه گفت: نیروی انتظامی استان به صورت مستمر طرح‌هایی را در استان برای ارتقاء امنیت اخلاقی اجرا می‌کند، اما نیروی انتظامی تنها یک دستگاه در زمینه عفاف و حجاب است و ده‌ها دستگاه دیگر در این زمینه وظیفه دارند.

وی ادامه داد: با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دستگاه قضایی و بسیج و سپاه طرح‌های امنیت اخلاقی را در استان قم اجرا می‌کنیم و با مظاهر علنی فساد در استان برخورد خواهد شد.

 

اخبار قم

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار