با اهداء حکم رسمی به مسئولین کانون ها؛
آیین افتتاح ۱۰۰ کانون خادمیاری امام رضا(ع) در سطح استان قم، با اهداء حکم رسمی به مسئولین این کانون ها، و همچنین تقدیر از خادمیاران فعال برگزار شد.
کد خبر: ۷۲۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳ 28 February 2019

به گزارش تابناک قم، آیین افتتاح ۱۰۰ کانون خادمیاری امام رضا(ع) در سطح استان قم شامل ۲۵ کانون خادمیاری استانی و ۷۵ کانون خادمیاری محله ای، با حضور خادمان افتخاری ثامن الحجج(ع) در سالن اجتماعات مسجد الغدیر شهر قم برگزار شد.

آیین افتتاح کانون‌های خادمیاری امام رضا(ع) در قم

حجت الاسلام سید محمدباقر تکیه ای مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در اسان قم، در حاشیه این مراسم گفت: با اهداء حکم رسمی مسئولیت ۱۰۰ کانون خادمیاری امام رضا(ع) در استان قم به مسئولین این کانون ها، ۲۵ کانون استانی و ۷۵ کانون محله ای کار خود را رسما آغاز کردند.

وی اضافه کرد: این کانون های خادمیاری با حکمی که از دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم دریافت کردند، انشاءالله با همت و تلاش خودشان و با عنایات الهی، رضایت امام رضا(ع) را جلب کرده و در راستای خدمت صادقانه به عاشقان ثامن الحجج(ع) و به ویژه محرومین و مستضعفین، گام بر خواهند داشت.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم، یادآور شد: کانون های خادمیاری امام رضا(ع) در استان قم، در دو فصل خدمت می کنند؛ یکی کانون های موضوعی که هر کدام در یکی از رشته های تخصصی مثل کانون پزشکی، کانون مداحان، کانون خیرین، کانون بانوان و ... فعالیت خواهند داشت و قسم دوم کانون های محله ای است که محور آن خادمیاران رضوی در محلات هستند و فعالیت های هفتگی شان را ثبت می کنند؛ یعنی مثل همان خادمان حرم امام رضا(ع) هفته ای یک شیفت خدمت می کنند؛ فعالیت شان را ثبت کرده و ثواب این خدمت به مردم را به امام رضا(ع) تقدیم می کنند.

آیین افتتاح کانون‌های خادمیاری امام رضا(ع) در قم

وی در پایان با بیان این که تا کنون ۳۵۰۰ نفر از شهروندان قم در کانون های خادمیاری عضو شده اند و ۶۰۰ نفر هم در مرحله گزینش قرار دارند، گفت: از عاشقان حضرت رضا(ع) می خواهیم برای ثبت درخواست خادمیار شدن، به سایت اینترنتی باب الرضا مراجعه کنند.

 

اخبار قم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار