آیت‌الله سعیدی:
تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) توجه به طبع مردم در راهبردهای کلان فرهنگی و اقدامات فرهنگی در کشور را مهم دانست.
کد خبر: ۷۲۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 28 February 2019

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در دیدار با رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم، مدیرعامل سازمان فرهنگی،‌ هنری ورزشی و دست‌اندرکاران معرفی چهل مسجد شاخص در قالب جشنواره بزرگ فرهنگی «چله سرو» ، با بیان اینکه دو نگاه در امور فرهنگی وجود دارد، اظهار داشت: یک نگاه این بوده که مراسمی با تشریفاتی و لوازمی برگزار شود و نگاه دوم اینکه آن برنامه باید متناسب با اهداف نظام باشد.

وی با اشاره به اینکه در مکان‌های خاستگاه انقلاب، باید به اهداف نظام، توجه بیشتری نمود، خاطرنشان کرد: در شهر قم به ویژه باید متناسب با شرایط و جایگاه آن تصمیم‌گیری و اقدام شود و همچنین با توجه به اینکه شهرداری با کمک مردم اداره می‌شود، مردم نیز انتظارات بیشتر و اجرایی‌تری از آن دارند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با تصریح بر اینکه خواسته مردم مهم است، اما باید توجه شود که با موازین هم سازگار باشد، افزود: در راهبردهای کلان فرهنگی، طبع مردم هم تعریف شود.

وی با تأکید بر اینکه اصناف می‌توانند مؤید، مروج و مبلغ باشند، یادآور شد: اصناف در قم بسیار مؤثر هستند و آنها را باید در تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی شهر، مدنظر داشت.

امام‌جمعه قم با یادآوری یاد شهدای 15خرداد و لزوم توجه بیشتر به آنها گفت: مبدأ انقلاب ما حادثه 15خرداد و نقش شهیدان این واقعه است که باید زنده نگه‌داشته شود.

منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار