معاون حمل و نقل جاده‌ای قم خبر داد؛
معاون حمل و نقل جاده‌ای قم از پیش‌فروش بلیت سفر‌های نوروزی در استان از ۱۲ اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۷۲۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 28 February 2019

به گزارش تابناک قم، حمید سالاری،معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم گفت: پیش‌فروش بلیت سفر‌های نوروزی در استان از ۱۲ اسفندماه به صورت حضوری و اینترنتی آغاز می‌شود.

وی افزود: پیش فروش بلیت‌های نوروزی به صورت حضوری از طریق دفاتر تعاونی‌های مستقر در پایانه مسافربری قم، ۶۰ دفتر فروش در سطح شهر و نیز به صورت اینترنتی از طریق سایت‌هایی همچون www.safar۷۲۴.ir امکان‌پذیر است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم عنوان کرد: طبق روال همه ساله، نظارت مستمر بر روند فروش بلیت‌های نوروزی توسط معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم صورت می‌گیرد تا شاهد کمترین مشکل در این بخش باشیم.

وی با بیان اینکه به منظور ارائه خدمات بهینه در ایام پیش فروش نسبت به شناسایی مسیر‌های پر آمد و شد اقدام لازم صورت گرفته است گفت: بر این اساس تمهید‌های لازم به منظور اختصاص سرویس‌های فوق‌العاده برای این مسیر‌ها اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: استان‌های گیلان، مازندران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و همدان مقصد بخش زیادی از مسافرانی است که مبدا سفر آن‌ها قم است.

سالاری با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان برای تامین سوخت ناوگان عمومی حمل و نقل برون‌شهری عنوان کرد: بر این اساس طی ایام نوروز امسال نگرانی بابت تامین سوخت اتوبوس‌ها وجود ندارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم عنوان کرد: علاوه بر این با سازمان تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز برای نظارت مستمر بر نرخ بلیت و مقابله با گران‌فروشی، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار