معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت قم با اشاره به آغاز طرح نظارت نوروزی از ابتدای بهمن‌ماه سال جاری گفت: ۶۵۲ پرونده تخلف به ارزش ۵۹ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال تشکیل‌شده است.
کد خبر: ۷۲۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴ 06 March 2019

به گزارش تابناک قم، کارگروه تنظیم بازار استان به ریاست مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم در سالن جلسات امام جواد(ع) برگزار شد.

احمدرضا سمیعی نسب در این جلسه، با اشاره به آغاز طرح نظارت نوروزی از ابتدای بهمن‌ماه سال جاری آغازشده است، اظهار داشت: 652 پرونده تخلف به ارزش 59 میلیارد و 213 میلیون ریال تشکیل‌شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت قم افزود: طرح نظارت نوروزی با مشارکت اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های مرتبط اجرا می‌شود و در این مدت جمعاً 9 هزار و 224 مورد بازرسی انجام‌شده است.

سمیعی نسب رصد 57 قلم کالای اساسی در هفته گذشته را مورداشاره قرار داد و گفت: در بخش حبوبات ده و هفت‌دهم درصد افزایش قیمت و در بخش نهاده‌های دام و طیور و جوجه گوشتی 17 و نه‌دهم درصد کاهش قیمت داشتیم.

در ادامه رئیس اتاق اصناف قم نیز به ارائه گزارشی از برگزاری نمایشگاه بهاره پرداخت و اظهار داشت: در نمایشگاه امسال 103 غرفه در بخش‌های مختلف داشتیم.

حسن احمدلو میزان رضایتمندی مردم از نمایشگاه بهاره امسال را مورداشاره قرار داد و گفت: در برگزاری این نمایشگاه دستگاه‌های مختلف مشارکت داشتند، همچنین رضایتمندی صددرصدی از نمایشگاه ایجاد نشد.

در پایان گلدوست مسئول انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان استان قم با تأکید بر اینکه انحصار در خریدوفروش مرغ در استان داریم، خاطرنشان کرد:باید نظارت بر عملکرد خریدوفروش مرغ داشته باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار