مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم گفت: به‌صورت میانگین هرماه بیش از ۳۰هزار گردشگر خارجی از بیت تاریخی امام راحل در قم بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۷۲۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۲ 07 March 2019

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین ملکا در آئین رونمایی از نمایشگاه دائمی و مصور «آینه انقلاب» که در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در قم برگزار شد، اظهار داشت: بیت تاریخی امام راحل در قم از ظرفیت‌های مهم تاریخی و یادآور خاطرات بسیار درخشانی در دهه‌های اخیر است.

وی با تأکید بر اقبال ویژه گردشگران خارجی برای بازدید از بیت تاریخی امام راحل در قم افزود: علاوه بر هم‌وطنان ایرانی، اقبال و بازدید گردشگران خارجی از بیت تاریخی امام در قم بسیار ویژه است، به‌صورت میانگین هرماه بیش از 30 هزار گردشگر خارجی از بیت تاریخی امام راحل در قم بازدید می‌کنند.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزاری نمایشگاه دائمی و مصور آینه انقلاب را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: این نمایشگاه در آشنایی بیشتر مردم ایران و گردشگران خارجی از اندیشه و بنیان‌های فکری امام راحل بسیار سودمند می‌تواند باشد.

ملکا با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه دائمی آینه مصور خاطرنشان کرد: انتقال اندیشه و منظومه‌های فکری امام راحل، انتشار و انتقال تفکرات و بیان سبک زندگی امام راحل از مهم‌ترین اهداف در نظر گرفته‌شده در برپایی این نمایشگاه در بیت تاریخی امام راحل در قم است.

وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه همچنین در آشنایی درست و نسل جوان با اندیشه‌های امام راحل نیز بسیار سودمند است، بازدید بالای گردشگران داخلی و خارجی از بیت تاریخی امام راحل از ظرفیت‌های مهم اثرگذاری نمایشگاه آینه مصور است.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم تأکید کرد: تمام مستندات و عناوین به‌کاررفته در این نمایشگاه با تأیید مؤسسه نشر و تنظیم آثار امام راحل جمع و در این نمایشگاه به‌عرضه گذاشته شده است، این نمایشگاه 40 برگ مهم از زندگی امام راحل را برای بازدیدکنندگان به‌صورت مصور عرضه خواهد کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار