رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذائی قم گفت: مردم نباید قند و شکر را با قیمت بالاتر بخرند، دلال‌ها را باید حذف کرد و به اندازه نیاز مردم شهر قند و شکر داریم.
کد خبر: ۷۲۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۲ 07 March 2019

به گزارش تابناک قم، سید ابراهیم صحفی با بیان اینکه قند و شکر با نرخ مصوب به مقدار کافی توسط بنکداران موادغذائی در حال توزیع است اظهار داشت: همه روزه چندین تریلی شکر در قم تخلیه و توسط بنکداران مواد غذائی توزیع می‌شود و به مقدار کافی شکر در انبار و حواله جهت تحویل از کارخانه موجود است.

وی ادامه داد: تاکنون حدود ۴۰۰ تن شکر جهت مصرف خانوار وارد قم شده و بیش از ۵۰۰ تن شکر در حال بارگیری و حواله صادر شده جهت حمل به قم داریم و قیمت شکر در بازار آزاد بشدت کاهش داشته و تقاضا جهت خرید در بازار آزاد نیز کاهش چشمگیری داشته است و هیچگونه مشکلی جهت تامین و توزیع شکر نداریم.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذائی قم افزود: همچنین این اتحادیه اقدام به توزیع قند کله و شکسته کارخانجات استان قم به واحد‌های سوپر مارکت و فروشگاه‌ها با نرخ مصوب، نموده و نظارت بر توزیع صحیح و فروش به مصرف کننده نهائی با نرخ مصوب را در دستور کار قرار داده است.

وی از مذاکرات انجام شده با کارخانجات بسته بندی قند و شکر جهت بسته بندی با قیمت مناسب و توزیع به واحد‌های صنفی خبر داد.

صحفی با اشاره به وجود بیش از یکصد تن انواع چای خارجی و تولید داخل در انبار‌های بنکداران قم تصریح کرد: بدلیل عدم عرضه چند نوع چای معروف در بازار، شایعاتی مبنی بر کمبود چای منتشر شده است که بشدت تکذیب می‌شود و اعضای اتحادیه در حال عرضه و پخش چای به واحد‌های صنفی می‌باشند، همچنین اتحادیه اقداماتی جهت توزیع چای با کیفیت بالا و قیمت مناسب نموده است که به زودی شاهد توزیع گسترده چای با کیفیت در سطح شهر و استان خواهیم بود.

وی در پایان گفت: بنکداران مواد غذائی قم تمام سعی و تلاش خود را جهت تامین و توزیع انواع مواد غذائی و بهداشتی با قیمت مناسب نموده اند و امیدواریم با حمایت مدیران استان بتوانیم در این مقطع حساس شاهد ورود و توزیع و پخش مواد غذائی با بهترین صورت ممکن باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار